sâmbătă, 9 aprilie 2016

MORȚII CU MORȚII, IAR VIII CU...ORICINE ALTCINEVA, ÎN AFARĂ DE POLITICIENI!

O coincidență stranie a făcut ca slujba de comemorare a 40 de zile de la trecerea în neființă a tatălui meu să se suprapună cu lansarea oficială a primei candidaturi la fotoliul de primar al Mediașului, în persoana deputatului Gheorghe Roman, cel despre care se spune că ar avea cele mai mari șanse să conducă destinele urbei de pe Târnava Mare, în următorii 4 ani. Nu ascund faptul că mai mulți dintre cei invitați la parastas, cu deosebire vârstnici, membri ai Asociației Pensionarilor din Mediaș au stat în cumpănă până să se decidă la care dintre "evenimente" să ia parte. Până la urmă au ales parastasul pentru că, "tot de mâcare și băutură era vorba în ambele locuri" așa cum remarca un hâtru, fost coleg de serviciu al tatălui meu! "Morții cu morții, iar viii cu...oricine altcineva, în afară de politicieni", remarca același personaj simpatic. Și, într-adevăr, înclin să-i dau dreptate pentru că politicienii rămân o categorie socială constituită aproape fără excepție din oameni ipocriți, care urmăresc doar propriu interes, prosperitatea personală totul, evident, în disprețul legii și al bunului simț! Pentru astfel de indivizi nu există decât relațiile de castă, iar amicițiile sunt de cele mai multe ori false, de conjunctură. Și spun asta din proprie experiență după ce am constatat că absolut niciun politician local (mai nou sau mai vechi!) nu mi-au transmis condoleanțe și nici nu mi-au fost alături într-un moment de durere. E o dovadă a faptului că politicienii își apleacă urechea la problemele membrilor comunității doar o dată la patru ani, în campania electorală. În schimb mi-au fost mereu alături colegii de serviciu, lucru care mă bucură nespus de mult că fac parte dintr-un colectiv de oameni de toată isprava și cu un suflet mare. Și nici nu e de mirare, din moment ce reprezintă una dintre direcțiile din cadrul Primăriei Mediaș (cea de asistență socială) unde "materia primă" o constituie durerea, suferința și lipsurile semenilor. Încă o dată se confirmă zicala că "a fi om e lucru mare, a fi domn e o întâmplare"!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu