duminică, 26 aprilie 2015

FRANCISC TIBERIU KOVACS - UN ELECTRICIAN CARE ÎŞI "CURENTEAZĂ" CLIENŢII!!!

Deşi la Mediaş fiinţează zeci de firme (asociaţii familiale, persoane fizice autorizate ori intreprinderi individuale) specializate pe domenii de activitate, e aproape imposibil de găsit un "meseriaş" onest dispus să se "înhame" la o lucrare minoră de reparaţie. Unii dintre aceştia te refuză - mai mult sau mai puţin - politicos, susţinând că nu efectuează decât lucrări de anvergură, iar alţii ajung chiar să te ironizeze pentru că doreşti să repari o piesă de mobilier sau un aparat electrocasnic când, de fapt, singura soluţie ar reprezenta-o înlocuirea acestora. Personal, mi s-a defectat de curând întrerupătorul unui astfel de aparat şi am fost nevoit să apelez la mai mulţi electricieni până când am găsit pe unul dispus la o astfel de lucrare banală. Meseriaşul, pe numele său Francisc Tiberiu Kovacs, s-a prezentat la domiciliul meu a constatat defecţiunea, iar după ce l-am omenit, înainte de a pleca, mi-a solicitat suma de 50 lei pentru a achiziţiona întrerupătorul "buclucaş", asigurându-mă ca va reveni a doua zi pentru efectuarea "lucrării"! Au trecut cinci zile însă "meseriaşul" autorizat nu a mai apărut, ba nici măcar la telefon nu a mai catadicsit să răspundă! În a şasea zi mi-a trimis un mesaj pe telefonul mobil (facsimil) în care făcea precizarea că nu i-au mai rămas bani şi pentru întrerupător căci, 20 de lei a costat drumul până la mine, 10 lei deplasarea până la magazinul Veritas (unde, din păcate, nu a găsit "piesa" necesară!) iar la 15 lei a fost evaluată constatarea defecţiunii, care în realitate s-a tradus prin două ore de "cinste" şi socializare. "Chiar dacă nu v-am făcut chitanţă, eu am rămas doar cu 5 lei din care să cumpăr o pâine şi papa", îşi încheia "meseriaşul", respectivul mesaj. După această incredibilă întâmplare, "Adevărul verde în faţă" le dă un sfat tuturor medieşenilor care, la un moment dat, au nevoie de un electrician: evitaţi, pe cât posibil...Francisc Tiberiu Kovacs!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu