vineri, 16 ianuarie 2015

EXCLUSIVITATE - EUGEN PÂRVULESCU: "DACĂ S-AR PUTEA, AŞ VENI, MÂINE, PE JOS, LA GAZ METAN MEDIAŞ"

Fostul şi actualul director executiv al echipei Pandurii Tg. Jiu, Eugen Pârvulescu (foto) a avut, în cursul zilei de vineri, prima reacţie la articolul Clanul Pârvulescu pune umărul la (de)căderea gaziştilor: "Nu sunt deranjat de respectiva postare, pentru că ştiu că asemenea mie, toţi medieşenii adevăraţi sunt afectaţi, revoltaţi de situaţia în care se află echipa Gaz Metan. În ceea ce mă priveşte, dacă s-ar putea, aş veni mâine, pe jos, la echipa locală însă, deocamdată, prefer să nu vorbesc despre toate aceste motive. Vreau să fac ceva mai multă lumină în cazul fiului meu, Paul, cel care ar fi putut să evolueze în retur la alb-negri, dacă s-ar fi dorit cu adevărat. Preşedintele Ioan Horoba a invocat faptul că, Consiliul Director, nu ar fi fost de acord ca acesta să primească 5.000 de euro lunar deşi, la Steaua, are exact dublu. Toţi cei patru membri ai respectivului Consiliu Director sunt medieşeni, deci e total exclus ca vreunul dintre ei să se fi opus perfectării împrumutului. De fapt preşedintele Ioan Horoba a dus mereu o campanie de dezinformare la adresa mea şi a fiului meu. Mai întâi a spus că i-aş fi cerut lui Gigi Becali să nu dea clubului medieşean mai mult de 500.000 de euro, deşi până la urmă transferul lui Paul la Steaua s-a realizat pentru 750.000 de euro. A fost total fals, Gigi Becali m-a întrebat înainte de transfer în legătură cu suma în schimbul căreia Paul ar putea fi lăsat imediat la roş-albaştri. Am spus 500.000 pentru că ştiam că e mare foame de lichidităţi la club. Până la urmă, Paul a plecat aproape intempestiv de la Gaz Metan, însă Horoba a refuzat să-i mai achite cei 17.000 de euro cuveniţi ca salariu!!! O altă minciună e aceea legată de banii cuveniţi clubului medieşean pentru transferurile lui Eric şi Breveeld. Ei bine, clubul Pandurii Tg. Jiu a achitat, prin acte oficiale, banii cuveniţi, inclusiv procentele prevăzute în contracte pentru transferurile lui Eric de Oliveira la arabi şi al lui Nicandro Breveeld la Steaua. Practic am adus în vistieria clubului Gaz Metan Mediaş peste un milion de euro!!! Aşa stând lucrurile mai spun doar că dacă, doamne fereşte, gaziştii vor retrograda din Liga I, vina exclusivă îi va reveni acestui preşedinte pensionar din Bistriţa". Eugen Pârvulescu a mai afirmat şi că nu-i e deloc ruşine cu cariera de arbitru (timp de 7 ani având ecuson FIFA), pentru că "n-am avut nici măcar o singură suspendare, m-am retras singur după o gafă imensă la partida dintre FC Naţional şi Farul Constanţa". Legat de zvonurile privind o eventuală candidatură a acestuia la funcţia de primar al municipiului de pe Târnava Mare la viitoare alegeri locale, Eugen Pîrvulescu a ţinut să precizeze că "poate m-am exprimat, la supărare, în anumite cercuri, că aş putea realiza mai mult pentru oraş decât actualii edili, însă conchid că fiecare trebuie să facă în viaţă doar ceea ce ştie cel mai bine, iar pe mine mă reprezintă sportul şi nicidecum politica", a declarat acesta, în exclusivitate pentru "Adevărul verde în faţă"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu