luni, 28 aprilie 2014

CUM A ÎNCERCAT TÂMPLARUL MEDIEŞEAN MIRCEA DĂIAN SĂ MĂ "TRANSFERE" ÎNTR-O LIGĂ FINANŢATĂ - PROBABIL - DE IREDENTIŞTII UNGURI!

Ca jurnalist am căutat dintotdeauna să fiu un tip echilibrat, ponderat, fără excese şi...accese!!! Trăind într-o democraţie - chiar şi "originală" precum cea din România - am acceptat necondiţionat - inclusiv atunci când nu le-am împărtăşit - puncte de vedere, opinii, idei, ale semenilor, diametral opuse de cele personale! Niciodată nu am putut fi însă de acord cu autonomia, pe criterii etnice, solicitată de reprezentanţii legitimi sau mai puţin legitimi ai comunităţii maghiare ori secuieşti din ţara noastră. Istoria dovedeşte din plin faptul că românii au trăit mereu în bună înţelegere cu naţionalităţile conlocuitoare, cu toate că din când în când au mai apărut (din spuma mării!) tot felul de lideri extremişti care să tulbure apele!!! Postarea de ieri din "Adevărul verde în faţă" legată de implicarea tâmplarului medieşean Mircea Dăian în constituirea Ligii Transilvania Democrată a ajuns în doar câteva ore pe prima poziţie a postărilor populare din această lună, fiind lecturată - inclusiv pe facebook - de aproape 5.000 de cititori (după 24 de ore). Semn că subiectul, prin implicaţiile sale, continuă să fie unul foarte sensibil şi mereu actual. Spuneam că, în toamna anului trecut - în fapt e vorba de sfâritul lunii iulie 2013 - am fost racolat de Mircea Dăian, în vederea transferării la respectiva "Ligă". Pentru că nu sunt un tip căruia să-i placă a călca în "ţinuturi" virgine am decis ca, la vremea respectivă, să nu dau curs solicitării acestuia. Deunăzi însă, mi-am manifestat pseudointeresul de a mă alătura echipei în speţă, dar răspunsul a fost pe cât de tranşant pe atât de stupefiant: "de-acum, ungurii nu mai plătesc pentru membri noi"! Concluzia care se poate trage este una fără echivoc: candidatul independent la europarlamentare Sabin Gherman este susţinut - prin intermediul Ligii Transilvania Democrată - de iredentiştii unguri, interesaţi de autonomie şi segregare! Iată mai jos "stenograma" dialogului purtat cu Mircea Dăian, în vara anului trecut, pe tema "transferului" la Ligă: M.D. - Eşti prin Mediaş sau în conediu? I.G. - Dc? M.D. - M-aş întâlni cu tine la o cafea...şi la o discuţie. În principiu n-ar dura mult sau depinde de tine. I.G. - Spune pe scurt despre ce e vorba, ce vrei să punem la cale? M.D. - Mediaş, Transilvania istorică, regiune autonomă, păstrarea şi promovarea identităţii de transilvănean, respectiv ardelean. I.G. - Da, sunt teme de discuţie, dar ce ajutor îţi pot oferi eu? M.D. - Mai mult de promovare că eu sunt şi administratorul paginii de pe FB Liga Transilvania Democrată. I.G. - Credeam că vrei să cumperi clubul Gaz Metan şi ai nevoie de ofiţer de presă. M.D. - Salutare...sunt la barul de la sală...mai reuşeşti să ajungi? Tot M.D. - Salutare...n-ai mai ajuns astăzi...mda...mă rog!

7 comentarii:

  1. Nelu,cred ca intreci masura....fi mai cumpatat te rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vecine Istvan, unde vezi tu lipsă de cumpătare? Sau ţi-am atins cumva vreo coardă sensibilă?

      Ștergere
  2. Auzi, mai draga, nu toti au avut norocul dumitale, sa se nasca "jurnalisti"... Si ce tot ii dai inainte cu "tamplarul"? Ai ceva cu frumoasa meserie a lui IOSIF???!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu am nicio problemă cu jurnaliştii, cu tâmplarii...profesionişti. Detest doar lichelele din respectivele branşe!

      Ștergere
  3. Odata da, odata ba, omu' si ... caciula. Las-o mai domol, domnule jurnalist, asa, cum te-a rugat si vecinul. Cauta-ti o alta tema. N-avem nevoie de rahaturile astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine spus, nu avem nevoie de rahaturile astea gen Liga Transilvania Democrată, oficializată pentru frustraţi de teapa lui Sabin Gherman!!!

      Ștergere
  4. aveti perfecta dreptate e o lichea Mircea Daian unde i rost de ceva gratis hop si el!
    nu face altceva decat sa caute tot felul de scuze si tertipuri ca sa o duca el bine pe banii altora

    RăspundețiȘtergere