joi, 12 decembrie 2013

O NOUĂ CANDIDATURĂ A DEPUTATULUI GHEORGHE ROMAN LA PRIMĂRIA MEDIAŞ - EROARE FATALĂ?

Cică preşedintele organizaţiei judeţene Sibiu a PSD, "veşnicul" Ioan Cindrea ar fi declarat la postul de televiziune din Mediaş că "este timpul ca filiala locală a PSD să pregătească un administrator adevărat pentru municipiul de pe Târnava Mare", iar acesta ar putea fi nimeni altul decât "eternul" candidat la funcţia de primar al Mediaşului, deputatul ex-democrat liberal şi ex-independent, Gheorghe Roman. Ştirea n-a putut fi însă confirmată din cauză că nici sistemele informatice se pare că nu mai pot suporta un asemenea "sacrilegiu" şi, aşa cum se poate constata răspund prompt: EROARE FATALĂ (FATAL ERROR)! Şi într-adevăr, o astfel de decizie ar însemna o eroare fatală pentru cel supranumit "Micul samurai", după şirul de erori comise de-a lungul întregii cariere politice! Oare cât tupeu poate avea un politician traseist care după ce a votat "tăierea" salariilor şi a pensiilor (în mandatul trecut) respectiv majorarea accizelor la carburanţi şi legea minelor (în actualul mandat) să vină - din nou - în faţa alegătorilor şi să spună: "Stimaţi medieşeni vă rog să mă votaţi, chiar dacă n-am făcut nimic toată viaţa mea. E dreptul meu să vă conduc, mai ales că în urmă cu patru ani am pierdut, la mustaţă, din cauza ungurilor, a ţiganilor, a evreilor, etc. care au mers pe mâna primarului Teodor Neamţu. Ca inginer, mă pricep la inginerii financiare aplicate inclusiv la Meditur şi vă voi demonstra că pot face din rahat bici, cu care apoi să vă plesnesc peste faţă". Sună, probabil, ca în desenele animate, motiv pentru care alăturarea deputatului policrom cu celebru personaj Mickey Mouse nu este deloc întâmplătoare! Pentru că, doar copiii mai cred în el însă - din fericire - aceştia nu pot vota!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu