marți, 3 decembrie 2013

O blondă şi o brunetă se plimbau pe o uliţă printre lanurile de grâu. La un moment dat, trec pe lângă un lan care avea un metru pătrat culcat la pamant.
Blonda zice: aici m-am tăvălit eu cu Vasile acum două săptămâni. Mai merg ce mai merg, dau de doi metri pătraţi culcaţi la pământ. Blonda zice: aici m-am tăvălit eu cu Vasile săptămâna trecută. Mai merg iarăşi ce mai merg, când deodată, patru metri pătraţi culcaţi la pământ. Blonda zice: aici m-am tăvălit eu cu Vasile acum două seri. În fine, la un moment dat vâd jumătate de lan culcat la pământ. Bruneta, plictisită, dă ochii peste cap şi zice: nu-mi spune că aici te-ai tăvălit tu cu Vasile seara trecută. Nu, aici s-a tăvălit Vasile singur când a aflat câte boli venerice am!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu