joi, 10 octombrie 2013

IOAN SEREŞANU CONTRAATACĂ: "BUNICA IULIEI OLTEAN MERITĂ ÎN PUŞCĂRIE, LÂNGĂ NECŞULESCU"

Cu toate că ancheta în "cazul Necşulescu" trenează, în aşteptarea audierii familiei de medici din Germania, martori oculari ai tragediei din 21 august de la Şaroşu pe Târnave, precum şi a reconstituirii accidentului rutier produs de "regele vinului", Claudiu Necşulescu, care a condus la decesul a două fetiţe, Lidia Sereşanu şi Iulia Oltean, evenimentele sunt încă vii în respectivul sat din nordul judeţului Sibiu. Lucrurile s-au precipitat marţi seara când Ioan Sereşanu (foto), tatăl uneia dintre minorele decedate în accident, a agresat-o pe bunica Iuliei Oltean, cealaltă fetiţă moartă în tragicul eveniment. Acum, fiecare dintre "părţile beligerante" o vrea pe cealaltă în puşcărie, pedepsirea lui Necşulescu nemaifiind o prioritate pentru niciuna dintre familiile îndoliate. Astfel, după ce victima agresiunii lui Ioan Sereşanu a declarat că în baza martorilor şi a certificatului medico-legal, acesta va "înfunda puşcăria", bărbatul a contraatacat imediat: "E adevărat că mi-am pierdut cumpătul şi i-am dat două palme vecinei, la prima oară când ne-am întâlnit pe stradă, după consumarea tragediei. E surprinzător că organele de anchetă n-au deranjat-o până acum pe bătrănă deşi este vinovată nu doar moral de moartea fetiţelor. Pentru nesupravegherea minorilor ea ar trebui să plătească cu închisoarea, la fel ca şi Necşulescu. Vreau să spun că eu n-am nimic cu celelalte rude ale femeii, nu le-am ameninţat niciodată, însă nu voi accepta ca femeia asta şă scape nevinovată căci, în primul rând din cauza comodităţii şi a neglijenţei ei, s-a produs cumplita dramă", a declarat, joi, pentru "Adevărul verde în faţă", Ioan Sereşanu. Întâmplarea de acum două zile ar putea fi speculată din plin de avocaţii lui Necşulescu, nesupravegherea minorilor putând deveni o circumstanţă favorabilă învinuitului!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu