marți, 17 septembrie 2013

ÎN MOARTE CEREBRALĂ DUPĂ ACCIDENTUL DE LA ŞAROŞU PE TÂRNAVE, MICUŢA IULIA DĂ SEMNE DE VIAŢĂ

Iulia Oltean (foto), fetiţa în vârstă de 12 ani accidentată în seara zilei de 21 august, la Şaroşu pe Târnave, de către milionarul Claudiu Necşulescu şi aflată în moarte cerebrală, a infirmat toate prognosticurile medicale (care nu-i mai acordau aproape nicio şansă de supravieţuire) şi, încet-încet pare a reveni la viaţă. Letiţia Sereşanu, mama fetiţei în vârstă de 8 ani, decedată pe loc în acelaşi accident, a declarat în exclusivitate pentru "Adevărul verde în faţă" că "ţin legătura cu familia Oltean şi vorbesc aproape zilnic cu mama Iuliei. De câteva zile, fetiţa reacţionează la stimuli, respectiv la înţepături, iar după ce a fost hrănită artificial a avut şi primul scaun. Eu îi doresc din tot sufletul să aibă altă soartă decât fetiţa mea, Lidia, deşi nu pot uita că tragedia s-a întâmplat din vina respectivei familii. Domiciliată în Mediaş, de ani buni Iulia îşi petrecea vacanţa la bunici, în Şaroşu pe Târnave, la câteva case distanţă de noi. În seara cu pricina, fetiţele s-au jucat pe calculator până când bunica Iuliei a decis s-o trimită după pâine, la alimentara din apropiere. N-am ştiut că Lidia a ieşit din curte împreună cu Iulia, iar de moartea copilei mele am aflat abia după circa o oră de la accident, pentru că de teama unui şoc s-a tot amânat anunţarea familiei. Prima care a aflat despre cumplita tragedie a fost fiica mea cea mare, Delia", susţine Letiţia Sereşanu.

Un comentariu:

  1. justitiarul de dreapta17 septembrie 2013 la 09:58

    care v-a sa zica, mata esti un mare comunist investigator, din prisma faptului ca ai lucrat la redactii mai mari, ca cele care incearca sa faca un ban "cinstit" din anumite reportaje...

    RăspundețiȘtergere