duminică, 25 august 2013

Gheorghe şi Maria, noaptea în pat. Dormeau. La un moment dat se trezi soţia. Bărbate, am avut un coşmar! Dar ce ai visat, nevastă? Bărbate, am visat că eram la o expoziţie de obiecte masculine! Şi cum erau nevastă? Cum să fie bărbate! Păi una de-aia de vreo 30 de centimetri era 1000 de euro, una de-aia de 25 de centimetri era 500 de euro, una cam de 20 de centimetri 100 de euro, iar una de 18 centimetri, 50 de euro!
Dar ca a mea, nevastă? Ca a ta era un euro grămada! Se culcară ei la loc, soţul supărat gândindu-se cum să i-o coacă femeii! După câteva ore se trezi agitat: nevastă, am avut şi eu un coşmar! Ce ai visat, Gheorghe? Nevastă, am visat o expoziţie de obiecte feminine! Şi cum erau bărbate? Cum să fie, tu, Mărie? Păi, alea mici, ca o cireaşă erau 1000 de euro, alea mai mari un pic cam cât o nucă erau 500 de euro, iar cele puţin mai mari, cât o prună erau 50 de euro. Şi ca a mea, bărbate? Păi, în a ta se ţinea expoziţia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu