vineri, 9 august 2013

DULCA MAI ARE DOUĂ ETAPE ("DE STAT") LA MEDIAŞ PENTRU A DEVENI ZERO BARAT ŞI APOI ZERO ABSOLUT!

Supranumit "antrenorul zero" (pentru că echipa pregătită de acesta, Gaz Metan Mediaş, nu a acumulat încă niciun punct în clasament) Cristian Dulca a declarat vineri după amiază, la conferinţa de presă ce precede întâlnirea de luni seara de la ora 20.30, cu SC Vaslui, din cadrul etapei a IV-a, că o nouă înfrângere a "alb-negrilor" va echivala cu plecarea sa de la Mediaş. "Eu însă nici nu mă gândesc la un astfel de deznodământ, fiind convins că vom obţine prima victorie în acest sezon. Am pregătit foarte bine jocul, am discutat şi în particular cu jucătorii şi le-am explicat că, în joc e chiar viitorul lor de fotbalişti. Din păcate suferim pentru că suntem singura echipă din Liga I fără un atacant de careu, iar în condiţiile în care Roman e accidentat, iar Bawab a plecat la naţionala Iordaniei, englezul Jordan, care tocmai a primit cartea verde, rămâne unica soluţie viabilă în atac". În faţa unui astfel de discurs haotic, aşa cum e şi evoluţia gaziştilor în "mandatul Dulca", antrenorul cu 21 de meciuri în Liga I mai are de parcurs doar două "etape" pentru a scrie istorie (din păcate una neagră) la Mediaş, acesta putând ajunge mai întâi la statutul de "antrenorul zero barat", iar apoi la cel de..."zero absolut".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu