joi, 27 iunie 2013

Într-o zi apare Zâna cea Bună în casa Cenuşăresei: Cenuşăreaso, nu vrei o rochie "marfă" pentru bal, ceva cu crinolină, pe sârme? Nu, am trening Sergio Tacchini. Un pantofior meseriaş, atlaz, mărimea 36? Nici asta, am ghete Reebok ! O caleaşcă, valet, nimic? Mi-a luat mama Ferrari! Da’ ce mama dracului vrei, îmi doresc să fac şi eu un bine în seara asta, dar nu iese nimic la interval???
Păi, ce-ar fi sî-mi laşi un sterilet pentru balul din seara asta… Un...ce? Cenuşăreaso, esti nebună, nu ţi-e bine, pot să-ţi dau orice vrei, iar tu n-ai chef decât de un sterilet ? Da, zâno, asta e tot ce-mi doresc. Atunci bine, Cenuşăreaso, facă-se voia ta. Îi dă steriletul, şi-l pune imediat Cenuşăreasa şi pleacă fericită la bal. A doua zi dimineaţa, se întoarce acasă vânătă la faţă, crăcănată, mai mult moartă decât vie. Cu ultimele puteri strigă la Zâna cea Bună: uscaţi-s-ar părul de pe ceafă, de ce nu mi-ai spus că după 12 noaptea, steriletul se transformă în bostan ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu