luni, 13 mai 2013

EXCLUSIVITATE - 2.000 DE EURO, "PREŢUL CORECT" PENTRU CÂŞTIGAREA UNUI PROCES LA JUDECĂTORIA MEDIAŞ!

Magistraţii din România au pretenţia de a fi nu doar inamovibili ci şi intangibili. Cu alte cuvinte, despre aceştia nu se poate vorbi (scrie) decât de bine, la fel ca şi despre morţi. Orice recomandare venită din partea jurnaliştilor, respectiv a opiniei publice în general, este catalogată imediat drept ofensă de către cei care - de foarte multe ori - împart dreptatea după bunul plac. Judecătoria Mediaş (foto) are vreo doi-trei astfel de magistraţi care emit sentinţe doar în funcţie de "punga" petenţilor. "Adevărul verde în faţă" a intrat în posesia mărturiei unui reclamant (plecat de câţiva ani într-o ţară nordică) pe care o va difuza zilele următoare, după ce va obţine un punct de vedere şi al magistratului în cauză. Acesta este acuzat că ar fi primit 2.000 de euro din partea reclamantului M., pentru a obţine o sentinţă favorabilă într-o speţă imobiliară. "Fiind rudă cu vicepreşedintele Judecătoriei Mediaş de la acea vreme, am intervenit la respectivul, pentru a avea câştig de cauză într-un proces legat de tranzacţionarea unui apartament. Acesta a intermediat apoi întâlnirea cu judecătorul căruia îi fusese repartizat dosarul şi care mi-a cerut 2.000 de euro pentru o soluţie favorabilă. După ce am decartat, am obţinut ceea ce solicitasem, dar din păcate, probabil din graba mare a judecătorului de a pune mâna pe bani, sentinţa a fost antedatată, în sensul că ea a fost pronunţată cu o săptămână înainte de citarea părţilor implicate. Aşa se face că la apelul pârâtului de la Tribunalul Sibiu, sentinţa a fost casată, iar dosarul trimis la Mediaş pentru rejudecare", declară printre altele, reclamantul.

Un comentariu:

  1. dl. am o scrisore trimisa la ipj sib,in data de 4 martie 2013 ora 9 , numarul 1003 de la oficiu postal 68 , in care le-am spus printe altele ;in Parisul secolului 1800 patrulele de noapte strigau : dormiti , dormiti , noi va pazim ,iar pe cealalta strada actionau hoti . Dupa care in 15 martie 2013 sa , facut ceva curatenie . Vam scris D-tra si la turnul sfatului ,dar eu tigan ragatean turcit mitic , stiam mai multe decit cei competenti, care nu au vrut sa ma primeasca , dar am mai spus si la alte persoane , ce aflasem si banuiam . Unii prieteni corecti au inceput sa-mi spuna la ureche ,de le este frica sa vorbeasca. Va rog sa confirmati ,daca ati citit undeva , daca vreti . Va mai dau si alte argumente pe viitor. Noroc cu netul poate ajutam putin la aflarea adevarului si corectitudine semnez ; Marin Baldovin .p.

    RăspundețiȘtergere