duminică, 21 aprilie 2013

EXCLUSIVITATE - TEODOR NEAMŢU: "DACĂ ÎN 2015 MEDIAŞUL VA ARĂTA IMPECABIL, ATUNCI NU VOI MAI CANDIDA PENTRU UN NOU MANDAT!"

Surprinzătoarea declaraţie a edilului-şef al municipiului de pe Târnava Mare, Teodor Neamţu, a fost făcută, zilele trecute, administratorului blogului "Adevărul verde în faţă". "Eu nu sunt un om ahtiat după putere şi, am mai spus-o, aş dori ca vârsta pensionării să mă găsească în afara vieţii publice. Pur şi simplu, ca primar, am dorit să fac mai mult decât predecesorii mei, spre exemplu să rămân în istorie ca fiind edilul-şef care a modernizat complet infrastructura Mediaşului. Am afirmat de curând că e posibil ca, în 2016, să candidez pentru un nou mandat de primar. Ei bine, dacă în 2015 Mediaşul va arăta impecabil atunci nu voi mai candida. Nu e nimic surptinzător în asta, efectiv nu sunt omul care să stea degeaba în faţa unui birou, timp de patru ani, cu toate că proiecte de mai mică anvergură pot exista în fiecare an. Personal consider că sunt mulţi oameni de valoare care pot să-mi ia locul. Eu nu am nevoie de ajutorul mass-media pentru a găsi candidatul ideal. Poate fi consilierul local Cristian Marian, sau directorul ATM, Virgil Bucşe, ori managerul Spitalului Municipal, Bogdan Burghelea", a opinat Teodor Neamţu. Chiar dacă e mult prea devreme pentru un astfel de exerciţiu de imaginaţie, "Adevărul verde în faţă" le propune medieşenilor să participe la un sondaj de opinie: "Cine credeţi că este cel mai potrivit candidat la Primăria Mediaş, în afară de Teodor Neamţu?", care se va desfăşura pe parcursul a două săptămâni.

2 comentarii:

  1. la sibiu primaria ajuta elevi saraci cu 25-40 lei pe luna , cind se aplica si la medias , in loc de becuri .

    RăspundețiȘtergere
  2. pina atunci sa aloce din fondurile primariei si pentru anveloparea blocurilor ,sa nu mai dea prime colosale la cei favorizati .

    RăspundețiȘtergere