joi, 4 aprilie 2013

EU VARA NU DORM...FĂRĂ CEASUL CARE-MI PLACE ENORM

Am o serie de amici care, efectiv, intră în panică atunci când se apropie vreo aniversare în familiile acestora sau pur şi simplu, conform obiceiului, îşi doresc să se înnoiască, în preajma sărbătorilor pascale. Pentru că - nu-i aşa? - cele mai frumoase daruri sunt întotdeauna cele pe care ni le facem singuri! Ei bine, cu toţii îşi pierd parcă uzul raţiunii şi aleargă bezmetici din magazin în magazin pentru o bijuterie, un ceas sau orice alt accesoriu la modă. Când, de fapt, e infinit mai comod să te gândeşti mai întâi la un articol să intri apoi într-un magazin online de bijuterii şi, destins, să apeşi în cele din urmă butonul CAUTA. După care, la fel ca dintr-un corn al abundenţei se va revărsa sub propriile priviri, potopul de cadouri, pentru gustul şi buzunarul fiecăruia. De la bijuteriile destinate reprezentantelor sexului frumos, confecţionate din argint, bronz ori placate cu aur sau rodiu şi până la ceasurile de mână de o mare varietate şi un design particular, cu toate poartă amprenta calităţii şi a profesionalismului. Deşi cea mai mare sărbătoare a creştinătăţii bate la uşă, motiv pentru comercianţii care se respectă să pregătească din vreme cadouri Paste, personal mă gândesc deja la anotimpul vacanţelor, vara, atunci când, parcă şi numai să dormi reprezintă o...blasfemie! Deşi e perioada ce efectiv, conferă senzaţia că timpul se opreşte în loc, consider că, totuşi, e binevenit şi un ceas de sezon! Evident că l-am "ochit" imediat în acelaşi magazin: e un ceas quartz Fashion (foto) cu pietre zirconia albe, cu accent de diamant, brăţară din silicon maro şi, bineînţeles, aceeaşi nelipsită garanţie de doi ani a produsului. Pentru mine e devenit deja cât se poate de clar: eu vara nu dorm...fără ceasul care-mi place enorm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu