sâmbătă, 13 aprilie 2013

AST(R)A-I "POHTA" CE A "POHTIT-O" MULŢESCU: A DOUA VICTORIE CONSECUTIVĂ!

Gaz Metan Mediaş a obţinut vineri seara, în deschiderea rundei a XXVI-a a Ligii I, prima victorie pe teren propriu în faţa formaţiei finanţate de Ioan Nicolae, Astra Giurgiu. Succesul la limită obţinut în dauna echipei care tocmai şi-a schimbat tehnicianul a fost al doilea consecutiv, din seria celor trei pe care antrenorul principal al alb-negrilor, Gigi Mulţescu le doreşte pentru a scăpa definitiv de emoţiile retrogradării. Chiar dacă la conferinţa de presă cel supranumit SMURD-ul a declarat că victoria gaziştilor împotriva fostei sale echipe nu a fost una specială în condiţiile în care Astra este creaţie mea în proporţie de peste 90 la sută. Eu adusesem echipa pe primele locuri în clasament după ce se zbătea în coada clasamentului însă am fost înlăturat de Dinu Gheorghe. E o victorie frumoasă mai ales că ea a fost obţinută după ce acelaşi Dinu Gheorghe a făcut tot ce i-a stat în putinţă pentru a nu o obţine, noi jucând la doar trei zile distanţă de precedentul meci şi având o brigadă de arbitri care a condus cu tentă evidentă partida, cântărind cu balanţe diferite faze similare de joc. Da, am protestat pentru respectiva manieră de arbitraj şi am fost trimis în tribună, de nişte arbitri infatuaţi şi plini de ei. Ceea ce rămâne însă sunt cele trei puncte obţinute, pentru care îmi felicit jucătorii, a încheiat Mulţescu. În replică, omologul său de la Dunăre, Marin Barbu, care parcă a văzut alt meci a susţinut că echipa sa "merita mai mult, pentru că am dominat prima repriză, însă băieţii şi-au bătut joc de munca lor, apărarea gafând la două faze care, efectiv nu anunţau nimic. Dacă n-am fi marcat atât de târziu, cu siguranţă că altul ar fi fost deznodământul meciului", a declarat cel poreclit "Magiun", care a doua zi - după doar o singură etapă - a fost demis de la cârma echipei de finanţatorul Ioan Nicolae.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu