luni, 18 februarie 2013

SIGHIŞOARA MEDIEVALĂ 2013 ÎI AŞTEAPTĂ PE TURIŞTI CU NUDURI PICTATE ŞI...PULOMETRE!

Fiind vreme însorită, am decis ca duminică să dau o "fugă" până la Sighişoara, pentru a lua "pulsul" cetăţii medievale şi în anotimpul hibernal, nu doar în cel estival. Am urcat aşadar în Turnul cu ceas, construit în secolele XIII-XIV, de unde am scrutat...magazinele cu suveniruri, la fel de numeroase ca şi în "sezon". Printre tot felul de kitsch-uri şi gablonzuri am descoperit şi ultima ofertă pentru turişti: pulometrul! Denumirea produsului spune practic totul, aşa că nu voi insista cu explicaţii suplimentare, mai ales că şi imaginea postată e la fel de explicită. Am vizitat şi o galerie permanentă de artă, cu amfitrioni îmbrăcaţi în costume medievale şi unde pe lângă localnici, au expus pe simeze şi câţiva artişti plastici din Mediaş. Cu toţii încercau să convingă amatorii de frumos, în scopul valorificării operelor, cele mai multe reprezentând nuduri, preţurile fiind cuprinse între 250 de lei şi 1.000 de euro! Singura excepţie a constituit-o pictura "Viaţă dublă", pentru care cei interesaţi trebuiau să "decarteze" 2.000 de euro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu