vineri, 30 noiembrie 2012

ZIUA ȘI "CARICATURA ROMAN" (21) - AZI: DEPUTATUL ȘI PHOTOSHOP-UL!

Mediașul nu a avut niciodată traseiști politici în Parlamentul României. Deputatul "copy-paste" Gheorghe Roman vrea însă să "spargă" respectiva tradiție și să obțină al doilea mandat în legislativul de la București pe listele unui alt partid politic decât în 2008. E cât se poate de evident că "micul samurai" nu are nimic în comun cu interesele medieșenilor și ale alegătorilor din cadrul Colegiului 3 - Camera Deputaților, totul fiind subordonat propriilor interese. Câte două mandate au "prins" medieșenii Mircea Vâlcu (senator și apoi deputat pe listele aceluiași partid politic, PUNR) și Viorel Arcaș (din partea PSD), în timp ce senatorii Ioan Moisin (PNȚCD) Ioan Tătaru și Dionisie Bucur (ambii PDSR) nu au "sărit" într-o altă "barcă" doar pentru a "bifa" un alt mandat de parlamentar. "Adevărul verde în față" a studiat afișul electoral al lui Gheorghe Roman (reprodus pe alocuri la scară inimaginabilă!) fiind de părere că acesta ar fi tebuit să aibă, dedesubt și următorul text: MĂI DRAGĂ ALEGĂTOR/HAI ÎN PAS ALERGĂTOR/SĂ VOTEZI UN TRASEIST/PATRU ANI SĂ FII OM TRIST./UITĂ-TE ATENT LA MINE/CE AFIȘ AM PENTRU TINE/PRELUCRAT CU PHOTOSHOP/CHIAR DACĂ NU SUNT DE TOP/N-AM NICI RID, NICI NEG, NICI PATĂ/AM FAȚA IMACULATĂ/ȘI PĂRUL MI L-AM SCHIMBAT/DAR NĂRAVUL NICIODAT'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu