miercuri, 28 noiembrie 2012

ZIUA ȘI "CARICATURA" ROMAN (20) - AZI: DEPUTATUL ȘI "ECLIPSA"

"Deputatul copy-paste" a recidivat în actuala campanie electorală și, la fel ca la precedenta, pentru alegerile locale, a continuat modul ostentativ și opulent de afișaj, spre disperarea alegătorilor care prin "vocea" lui Adrian Ioia l-au atenționat oe contul propriu de facebook că: frate, ai umplut toată România cu posterele tale...(facsimil). "Micului samurai" pare a nu-i păsa de greșita și perdanta sa campanie electorală (pentru că dacă ar fi fost una de succes ar fi căștigat, în 10 iunie 2012, fotoliul de primar al Mediașului!) motiv pentru care a ajuns ca afișele, posterele și bannerele sale electorale să aibă cele mai impresionante dimensiuni dintre ale tuturor contracandidaților la "parlamentare".
Probabil, un top întreg de afișe a ajuns să posteze într-un singur loc, pe fosta centrală termică din strada Turda nr. 4, devenită între timp clubul de bowling "Eclipse", deținut de bunul său amic, Adrian Bogdan. "Adevărul verde în față" a aflat și povestea (mai exact spus poezia!!!) respectivelor afișe electorale: ȘTIU CĂ-S ÎNTR-UN CON DE UMBRĂ/ȘI AM PERSPECTIVĂ SUMBRĂ/DAR NU-MI PASĂ DE VREO LIPSĂ/ȘI M-AFIȘEZ LA..."ECLIPSĂ"/CĂ AL MEU AMIC BOGDAN/MĂ SPONSORIZEAZĂ C-UN BAN/MĂ RECOMANDĂ PRIN CLUB/SĂ FAC BANI UN METRU CUB!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu