sâmbătă, 24 noiembrie 2012

ZIUA ȘI "CARICATURA" ROMAN (18) - AZI: ÎNTÂLNIRE DE GRADUL 3!

"Micul samurai" colindă, zi de zi, cartierele din Mediaș (iar în week-end-uri și satele învecinate)) spre a convinge electoratul că a scăpat definitiv de petele de...dalmațian, o dată cu (re)intrarea sa în PSD. Aproape de fiecare dată însă, alegătorii scârbiți de prezența printre ei, reacționează cu vehemență sau chiar cu violență verbală! Deputatul Roman pare a nu sesiza tot ceea ce i se întâmplă și continuă să prezinte - pe contul personal de facebook - "succesurile" de care se bucură la mitingurile electorale. De tot râsul, dar postările acestuia au ajuns, invariabil, să primească "like" doar din partea soției sale, Ioana (facsimil).
"Adevărul verde în față" a asistat siderat la dialogul dintre deputat și un alegător din cartierul "După Zid": 1. DEPUTATE, DĂ-MI UN FOC/SAU ÎN PICIOARE TE JOC!/CĂ TE ȘTIU DE PATRU ANI/TU NU VALOREZI DOI BANI!!! 2. M-AI FĂCUT LA BUZUNAR/CÂT AI FOST PARLAMENTAR/M-AI LĂSAT SĂRAC LIPIT/ȘI MERIȚI SĂ FII SNOPIT!!! Panicat din cale-afară, deputatul a bătut în retragere, dând următoarea replică: 1. STAI MĂI, NENE, LINIȘTIT/CĂ NU VREAU SĂ FIU SNOPIT/CÂND PENSIA ȚI-AM TĂIAT/EU ERAM UN ALT BĂIAT! 2. ACUM SUNT LA US(E)L(E)/DECI NU-MI RUPE OASELE/CĂ ÎȚI DAU TOT CE ȚI-AM LUAT/ÎN PRECEDENTUL MANDAT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu