marți, 5 iunie 2012

NICIO ZI FĂRĂ ROMAN (39) - AZI VIDEO EXTRAORDINAR: DISPERAT CĂ PIERDE ALEGERILE, DEPUTATUL ȘI-A PUS "AGITATORI" ȘI ÎN MIJLOACELE DE TRANSPORT ÎN COMUN!

Mă bucur că mai sunt doar cinci zile până la alegerile locale, pentru că, efectiv, m-am săturat să-i văd "moaca" deputatului pe toate gardurile. Chiar îmi e lehamite să mai vorbesc (scriu) despre el, pentru că întreaga sa campanie electorală (extrem de agresivă) m-a iritat - asemenea foarte multor concitadini - la culme. Nici măcar în mijloacele de transport în comun medieșenii nu mai au liniște, pentru că "Micul samurai" a recurs la o nouă campanie, bus to bus, ce se vrea o alternativă la door to door. Vădit disperat că postul de primar devine o veritabilă "Fata Morgana" pentru el, deputatul și-a pus agitatori până și pe autobuzele și troleibuzele operatorului public de transport local (pe care l-a condus atât de "inteligent" încât l-a lăsat cu pierderi de 550.000 lei). Chiar în cursul acestei zile, o "băbuță" de altfel foarte simpatică (pe care întâmplarea face să o cunosc destul de bine!) se deplasa de la un călător la altul pe traseul T2 (Vitrometan - Gura Câmpului) pentru a-i convinge pe medieșeni să-l voteze pe Gheorghe Roman. Nu prea am lăsat-o să-și ducă până la capăt misiunea, pentru că am intrat în vorbă cu ea, dornic să aflu câți bani primește ca voluntar pentru pseudocandidatul independent Gheorghe Roman. Mi-a spus că nu a acceptat nimic pentru că este prietenă cu familia deputatului, iar inițiativa de a se implica în acesată campanie a venit din partea soțului său. Femeia - de altfel incoerentă și confuză - încerca să-i convingă pe călători că deputatul a...făcut și a dres în parlament (cu alte cuvinte nimic!!!) și că acestuia i se datorează de fapt gratuitățile la transport pentru pensionari, "de pe vremea când acesta era director la IRTA" (n.a. eroare totală!!!). La întrebarea de unde crede că are deputatul bani pentru opulenta sa campanie electorală, femeia a precizat că "Roman e susținut de 15 sponsori". P.S. După ce sâmbătă am fost victima unei "ușoare" agresiuni (pentru care am depus o nouă plângere la poliție!!!), și în plus fiind amenințat cu bătaia "la ieșirea din scara blocului", mi-am luat toate măsurile de precauție. Prezenta înregistrare video e doar o dovadă că e suficientă o simplă "atingere" din partea "curajoșilor" și "vânjoșilor" pentru ca poliștii să ajungă la fața locului în mai puțin de cinci minute. Despre sistemul GPS la care am fost "conectat" prin intermediul unei firme de pază și securitate am să vă dezvălui cu prilejul ultimei postări legate de deputatul Gheorghe Roman și intitulat "Parastas politic". Va fi cea mai tare postare pe care ați citit-o vreodată, ce pur și pur și simplu vă va lăsa...mască (articolul în speță a fost deja scris și programat pentru apariție vineri la ora 23!!!)

Un comentariu:

  1. multumesc--TOATE FRUMUSETILE LUMII ,SINT FACUTE DE OAMENI ,,,,DAR SI TOATE JOSNICILE..TOT DE OAMENII...P..........

    RăspundețiȘtergere