miercuri, 30 mai 2012

PRIETENII DEPUTATULUI SABOTEAZĂ ACTIVITATEA PRIMĂRIEI MEDIAȘ

Cam aceasta e concluzia la care a ajuns primarul Teodor Neamțu și care, de altfel, a fost făcută publică miercuri după-amiază cu prilejul unei conferințe de presă susținute împreună cu consilierul județean Dan Voinea, la sediul PD-L. "Pe o serie de străzi de care se ocupă firma Posada, lucrările sunt foarte mult întârziate față de grafic, din cauza simpatiei care îl leagă pe patron de alți candidați la funcția de primar al orașului, pentru alegerile din 10 iunie. Practic lucrările stagnează de mai multă vreme, cu toate că am aplicat amenzi pentru întârzieri, în sumă de 67.000 lei". Edilul-șef al municipiului de pe Târnava Mare a ținut să demonteze și "zvonistica potrivit căreia PD-L ar avea doi candidați la funcția de primar. Eu sunt singurul candidat, pentru că deputatul Gheorghe Roman nu mai face parte din rândurile acestei formațiuni politice, el fiind radiat din rândul membrilor de partid. Aș fi dorit să-mi continui campania electorală așa cum am început, cu prezentarea proiectelor și a programelor personale, însă este necesar să lămuresc și diversiunile care sunt lansate pe piață de contracandidați. Practic, nu am abandonat nicio clipă munca din administrație, în favoarea campaniei electorale, așa cum fac alții. Continui să mă ocup cu aceeași responsabilitate de oraș, si să primesc cetățeni în audiențe", a fost declarația edilului-șef, Teodor Neamțu (video).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu