sâmbătă, 5 mai 2012

NICIO ZI FĂRĂ ROMAN (9) - AZI: "LEGEA JUNGLEI", SINGURA "RESPECTATĂ" DE DEPUTAT!

Pe deputatul Gheorghe Roman l-am surprins în nenumărate rânduri (fiind convins că și alți concitadini au sesizat!) vorbind, fără hands-free, la telefonul mobil, de la volanul Logan-ului său parlamentar de culoare bleumarin (foto). Cu siguranță, destui vor spune că multor conducători auto li s-a întâmplat asta și n-a fost nicidecum un capăt de țară. Se prea poate însă, atunci că legiferezi, reprezinți adică o instituție care se ocupă de elaborarea legilor, ar fi firesc să fii primul care le respectă. Ce exemplu de "bună practică" poate oferi un astfel de parlamentar care. în văzul lumii, încalcă cu nonșalanță legile? Asta, nu e însă totul. "Micul samurai" își continuă nestingherit campania electorală începută în Duminica Floriilor, fără ca niciunul dintre cei șase contracandidați ai săi la fotoliul de primar al municipiului de pe Târnava Mare să se sesizeze. Oare chiar să nu realizeze aceștia că în prin respectivul mod, parlamentarul își creează un ascendent?
Evident că fiecare staff de campanie electorală are propria strategie, însă personal, ca simplu cetățean cu drept de vot, nu pot "înghiți" un astfel de comportament. De ce doar Gheorghe Roman are libertatea unor asemenea întâlniri, în scop exclusiv electoral (așa cum de altfel apare înscris pe "fluturașii" îndesați în cutiile poștale), iar ceilalți contracandidați, nu? Și ar mai fi un aspect deloc de neglijat. Potrivit reprezentanților municiplității, deputatul nu respectă nici prevederile Legii 60/1991 care stipulează în cazul adunărilor publice, obligativitate înștiințării autorităților locale cu cel puțin trei zile înainte de desfășurarea lor. Roman sfidează însă pe toată lumea pentru că singura sa lege după care se ghidează în viață este doar cea...a junglei! Dacă ăsta e începutul, ce ne poate aștepta oare, în cazul în care - Doamne ferește! - Gheorghe Roman ar ajunge primar?

2 comentarii:

  1. Legea rusinii... caci acest parlamentar se afla pe lista rusinii. Oamenii nu ar trebui sa uite. http://www.listarusinii.ro/. Mi-a taiat salariul cu zambetul pe buze. A votat cu bila alba pt reducerea pensiilor. ... Acum e mare independent. Ha. ce ar mai putea face pt mine si pt parintii mei? Pt copilul meu????? Am supravietuit toti , domnule parlamentar. Si votul meu va fi impotriva dumneavoastra. Eu nu am cersit cand mi-ati redus salariul. am avut demnitate. Bila pt bila.

    RăspundețiȘtergere
  2. e uimitor cum acest domn deputat „pozează„ acum în omul cinstit și alături de popor. l-aș întreba pe domnul roman cu ce se poate lăuda până acum în afară de chefuri și promisiuni și vorbe urâte la adresa unor oameni respectabili din acest oraș?

    RăspundețiȘtergere