joi, 8 decembrie 2011

POLIȚIA TÂRFELOR (13) - ȘI TOTUȘI, POLIȚIA SE MIȘCĂ...ÎN FAVOAREA INFRACTORILOR!

După un maraton de aproape șase luni pe urmele târfelor Sibiului, timp în care am dorit să-mi demonstrez mie însumi - și abia apoi opiniei publice - faptul că, în multe cazuri, autoritățile din România sunt mână în mână cu infractorii, am decis să pun capăt (cel puțin temporar!) acestei campanii. Ultimul meu demers a fost și cel care mi-a lăsat un gust amar. Sugerând că un flagrant în cazurile de prostituție este foarte greu de pus la cale, m-am oferit să le dau o mână de ajutor polițiștilor. Așadar, m-am oferit să fiu...calul de bătaie al oamenilor legii, însă până la urmă am fost singurul încălecat! În momentul în care am acceptat ca, folosind un anume număr de telefon să mă prezint, ca orice client, la două dintre prostituatele fostei Capitale Culturale Europene, care aveau postate anunțuri dedicate în presa locală, am fost deconspirat în secunda următoare tocmai de oamenii cu care convenisem să colaborez. La domiciliul Rozaliei (un bloc imund situat pe strada A. T. Laurian) mi-a deschis (după apelul telefonic de rigoare) o femeie jalnică (din punct de vedere fizic) care se recomanda drept o bombă sexy. Aceasta m-a apostrofat imediat pentru proasta intenția de deconspirare afirmând că "polițișii știu de foarte multă vreme cu ce anume mă ocup, dar nu mă șicanează căci, cunosc faptul că sunt o epavă care are nevoie de bani pentru intervenții chirurgicale la care am fost și trebuie să mai fiu supusă". Și în apartamentul închiriat în strada Lungă de Alesia, o tânără "balenă" (total dizgrațioasă) care împreună cu o prietenă de-a sa prestează întreg tacâmul pentru 200 de lei pe oră, am fost întâmpinat cu dispreț de către locatară. "Chiar ieri au fost milițienii la mine acasă pentru a mă preveni în legătură cu ceea ce dorești să intreprinzi. Le-am plătit dreptul cuvenit și uite că prestez în continuare, până am să mor", a încheiat ironic individa, originară din Alba Iulia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu