marți, 15 noiembrie 2011

PARTICIPANT...DIN INERȚIE LA MEDIAS BLOG AWARDS!


La solicitarea mai multor bloggeri din Mediaş, am decis să particip şi anul acesta la Medias Blog Awards (MBA), chiar dacă personal nu am nicio motivaţie. Cu un blog având o medie zilnică de peste 550 de vizitatori unici (depăşit fiind la nivelul judeţului Sibiu doar de site-urile Tribuna, Turnul Sfatului şi respectiv Nova-TV) nu mai am nevoie de nicio recunoaştere (cea mai importantă venind din partea municipalităţii care a inclus în premieră o pagină personală de pe platforma blogspot în lista selectă a partenerilor media a celor mai importante evenimente din Mediaş!), cu atât mai mult cu cât nici premiile nu sunt pe măsura aşteptărilor. În plus cunoscând faptul că Medias Blog Awards 2011 este un concurs organizat de Dianthus Medias cu sprijinul Centrului de Documentare Gaze Naturale Medias, Blogal Initiative, Dafora Turism, Mediasinfo.ro, Mediaslive.ro, Big Pizza, Contrast Publicitate şi Feri Teglas Blog nu am nicio şansă la primul loc (indiferent de secţiune), acesta fiind acordat “din oficiu”, bloggerilor “abonaţi”, în funcţie de...simpatie! Şi cum eu sunt antipatic multora dintre organizatorii competiţiei (al cărei președinte de juriu e...chinez), rămâne să mă prezint la gala laureaţilor doar spre a veni cu propuneri şi iniţiative pentru succesul viitoarelor ediţii. Că doar n-am să apar pentru...petecul de hârtie, din care să aflu că iar am "căzut" pe locul 2! Orice s-ar spune, adevărata provocare pentru un blogger o reprezintă concursul anual de SuperBlog. În rest e...apă de ploaie!!!

Un comentariu: