duminică, 23 octombrie 2011

SOȚIA ANTRENORULUI PUSTAI SE IMPLICĂ ÎN AJUTORAREA UNUI BEBELUȘ FĂRĂ ESOFAG


Cristina Daniela Pustai, soția antrenorului principal al echipei de fotbal Gaz Metan Mediaș, coordonatoarea zonală a proiectului "Let's do it Romania", este decisă să se implice și într-un caz umanitar. Aceasta a anunțat duminică, pe blogul personal. că începând de luni va demara o campanie menită a-i sensibiliza pe oamenii potenți financiar, în vederea strângerii sumei de 25.000 de euro necesară intervenției chirurgicale a unui bebeluș grav bolnav. Micuțul, Albert Remus Marcu, în vârstă de două luni, din comuna Ațel. a suferit o rezecare a unei părți din esofag din cauza afecțiunii cu care a fost diagnosticat la naștere. În prezent bebelușul (foto) căruia i s-a făcut o gastrostomă (orificiu la nivelul abdomenului) este hrănit artificial cu ajutorul unei seringi. Pentru a nu risca infecții majore și a avea șansa unei vieți normale, Albert are nevoie de o operație în Germania, care costă 25.000 de euro. "Azi mi-aș fi dorit să fiu o prințesă, pentru că știu eu că prințesele pot rezolva situații la care eu azi abia îndrăznesc să visez. Și totuși visez să-i întind mâna lui Albert Remus", mărturisește pe blogul personal, Cristina Daniela Pustai. Iata in continuare scrisoarea deschisa pe care micutul a adresat-o oamenilor de bine din Romania:
„Dragii mei, vă scriu această scrisoare pe care nu ştiu dacă o veţi primi sau citi, dar eu o scriu cu speranţă şi încredere în voi şi în Dumnezeu. M-am născut acum două luni, iar părinţii mei au fost cei mai fericiţi că mă pot avea. La naştere, am aflat că sunt foarte bolnav. Mami este supărată tare, tati nu ştie ce să mai facă să mă ajute. Eu nu pot să fac cine ştie ce, pentru că sunt încă mic. Pot doar să vă spun că am auzit că am mare nevoie de o operaţie într-o ţară străină, dar mami şi tati nu au bani. Părinţii mei, cei mai minunaţi oameni din lume, i-au spus lui Doamne-Doamne că vor face tot ce se poate să mă salveze. Şi mami, şi tati se roagă lui Dumnezeu în fiecare seară, dar aş vrea să vă rog şi eu pe voi, din sufletul meu, să mă ajutaţi. Vremurile sunt foarte grele, salariile sunt mici şi probabil că aveţi atâtea griji pe cap. Dar poate mai găsiţi un leu sau doi de care nu aveţi nevoie urgentă. Atâtea speranţe şi vise îmi pun în acel un leu sau doi lei, că nu vă pot spune. Visez să nu o mai văd pe mami plângând în timp ce îmi dă de mâncare prin acel furtunaş, ci aş vrea să o văd că plânge de bucurie la primul meu anişor. Mai visez să îl văd pe tati că plânge de bucurie atunci când o să pot face primii paşi prin casă. Să o văd pe mami că plânge de bucurie în prima zi de şcoală. Şi să îl văd pe tati mândru de băiatul lui. Asta e tot ce visez. Dar acum nu ne putem gândi la astea. Eu lupt din toate puterile să rezist până când voi ajunge la spitalul acela mare din ţara străină, unde doctorii mă vor face bine. Nu o să pot să vă mulţumesc tuturor în parte, însă o să îl rog pe Doamne-Doamne să vă dea sănătate pentru ceea ce aţi făcut şi faceţi pentru mine. Poate că nu merit, dar vreau să îl rog ceva şi pe Dumnezeu: Doamne... dacă nu e prea mult ce îţi cer... vrei Tu să faci, te rog, o minune pentru mine? Nu una, din acelea Mari, eu vreau o minune, aşa mai mică. Vreau să mă faci MARE. Să mă duc eu la serviciu în locul lui tati, să o ajut eu pe mami în locul lui tati. Să fiu eu lângă mami, în locul lui tati. Asta e tot ce pot să te rog, Doamne-Doamne şi îţi mulţumesc frumos. Alături de toţi oamenii minunaţi care au auzit de mine, simt şi stiu că pot să mă fac bine. Cu multă dragoste şi speranţă, al vostru, Albert”. Toată lumea aşteaptă cu sufletul la gură ca micuţul Albert să poată fi plimbat cu un Carucior Moving Light 2013 şi să poată suge singur din biberoane.
Iată şi conturile în care puteti dona orice sumă pentru ajutorarea micuţului Albert. În euro: RO25RNCB0231124421220002, titular cont Marcu Albert Remus. În lei: RO52RNCB0231124421220001 BCR Mediaş, beneficiar Marcu Albert Remus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu