sâmbătă, 24 septembrie 2011

POLIȚIA TÂRFELOR (11) - "DUBLURA" ANAMARIEI PRODAN ÎNTINEREȘTE DUPĂ FIECARE PARTIDĂ DE SEX





"Moda" de a imita vedetele și a crede că acest lucru e suficient pentru a deveni ele însele dive, subzistă și în rândul prostituatelor. Astfel, după ce nu demult "Adevărul verde în față" a descoperit sosia celebrei cântărețe Inna, recent am avut ocazia să aflu că o altă divă, sexy-impresarul Anamaria Prodan își are și ea "dublura" la Sibiu. Atâta doar că spre deosebire de Inna, pseudo-Anamaria (în fapt Teodora Maria) nu ține la preț precum surata sa. Tariful acesteia pentru o "reprezentație" este de numai 150 de lei. De vreo doi-trei ani ea umple site-urile de profil cu anunțuri incitante, în care se prezintă mereu la fel, inclusiv în ceea ce privește vârsta. La întrebarea din ce motiv nu-și actualizează "CV-ul", aceasta a mărturisit că "nu este cazul, din moment ce eu simt că întineresc după consumarea fiecărei partide de sex. Și hai să mai dezvălui un secret. Din momentul în care am decis să-mi schimb look-ul și să-mi pun extensii asemenea Anamariei Prodan, pe care am apreciat-o pentru modul în care a reușit într-o meserie rezervată aproape exclusiv bărbaților, clienții au început să se îmbulzeaască la ușa mea. Efectiv, am zilnic cel puțin 20 de amatori de amor tarifat, pe care chiar îmi place să îi satisfac", a încheiat Pisu Dora, așa cum îi place târfei să fie alintată.

Un comentariu:

  1. Conform datelor oficiale detinute de autoritatile italiene, in Roma 85% dintre prostituate sunt romance,in Milano 8 din 10 prostituate sunt romance. In Danemarca, Romania este tara cu cele mai multe prostituate si potrivit Europol, Eurojust, The Times, CNN, primul exportator de prostitutie din Europa este Romania.Fara complicitatea politiei, aceasta performanta negativa nu ar fi posibila
    ...e evident ca prostitutia in Romania nu se combate
    http://www.ziarulprofit.ro/archives/14988

    RăspundețiȘtergere