miercuri, 14 septembrie 2011

POLIȚIA INTERNETULUI (2) - VIRGINĂ LA 70 DE ANI, CAUTĂ MASCULI PENTRU INIȚIEREA ÎN VIAȚĂ



În căutarea altor practicante ale celei mai vechi meserii din lume care să se constituie în protagoniste ale unor noi povești de viață picante, am dat peste o mamaie în vârstă de 70 ani, domnișoară bătrână, care, la apusul vieții, ar dori și ea să cunoască extazul cu ale sale culmi...semețe! Mama-mare Alexandra, care nu a avut niciodată parte de un bărbat în așternutul său, locuiește singură în orașul Cisnădie. De fapt nu e chiar singură-cuc, pentru că posedă un mascul care umblă în patru labe după ea, cu toate că nu face parte din familia sa ci a felinelor. E vorba de un motan cu care nepoata sa (soția fiului fratelui ei) tocmai s-a fotografiat în poziții indecente. Cu pozele respective postate pe câteva site-uri de matrimoniale din Sibiu, aceasta vrea să convingă masculii, indiferent de vârstă să-i calce pragul mătușicii. Așa se face că, de aproape trei luni, virgina în vârstă de 70 de ani răspunde cu promptitudine și sinceritate tuturor celor care o abordează telefonic: "Anunțul nu e o farsă, însă nici nu-mi aparține. Povestea e puțin mai complicată și are la bază o idee a nepoatei mele. E o fată foarte sufletistă și, de când a venit în familia noastră s-a arătat afectată de faptul că nu am avut niciodată alături un suflet de om. Adică un partener de viață cu care să-mi fac mai ușoară bătrânețea. Ea a aflat că n-a existat nici un bărbat în viața mea și mi-a promis că-mi va găsi unul cu care măcar să socializez. La vărsta mea nu mă mai pot gândi la prostii, însă recunosc că mi-aș dori pe cineva alături. Ba chiar nu m-ar deranja deloc să fie primul bărbat din viața mea, asta doar așa ca să nu mor fată bătrână", a spus cu condescendență mamaia.

Un comentariu: