marți, 20 septembrie 2011

CUM TE POȚI FACE, CA POLITICIAN, DE RÂSUL CURCILOR


Nu mi-au plăcut niciodată politicienii, deși recunosc că reprezintă un rău necesar pentru orice societate. Iar pentru că nu am fost niciodată înscris într-un partid politic, nici nu am reușit să-i înțeleg prea bine pe membri formațiunilor politice, indiferent de orientare. Adică nu pricep cum se face că, om matur, rațional și responsabil fiind, poți accepta să te comporți ca un saltimbanc. Nu aș vrea să mă refer la alți politicieni ci doar la cei din județul Sibiu, pentru că extrapolând, absolut toți se arată a fi niște circari care știu să jongleze...doar cu cuvintele! Am fost oripilat să-l văd, deunăzi, pe deputatul PD-L, Gheorghe Roman ajuns de râsul...curcilor. Adică al locuitorilor din satul Curci(u) care surâdeau la aflarea veștii că deputatul portocaliu din nordul județului a modernizat stadionul local pe care se pot disputa acum derby-uri din campionatul județean. Personal nu l-am văzut și nici n-am auzit ca parlamentarul sibian să fi însămânțat terenul cu iarbă (nu a reușit acest lucru nici măcar cu "petecul" de acasă), darămite să mai refacă un stadion. Marți dimineața, un alt pedelist aflat efemer într-o funcție importantă (cea de prefect al județului) alerga de zor prin curtea instituției pe care o păstorește, cu o torță în mână (foto), sprijinind în acest mod o anodină și anonimă mișcare pacifistă. Oare chiar oamenii ăștia nu sesizează că se umplu de penibil? Sau la câte avantaje au atunci când se află în...fruntea bucatelor, consideră că e normal să fie ridicoli?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu