duminică, 7 august 2011

POLIȚIA TÂRFELOR (6) - AMANTA DISCRETĂ PREFERĂ DOAR BĂRBAȚI CARE SEAMĂNĂ CU TATĂL SĂU




Mărturisesc că în momentul în care am decis să demarez campania de investigații pe tărâmul celei mai vechi meserii din lume, pe care am numit-o sugestiv Poliția târfelor, nu am crezut nicio clipă că din multitudinea anunțurilor publicate la rubrica matrimoniale în presa județeană, pot fi reale mai mult de 25%. Am avut însă o revelație atunci când am constatat că absolut toate anunțurile respective au fost...pe bune, ba mai mult, mi-au fost oferite de către protagononiste chiar și detalii picante, unele de-a dreptul incredibile. Recunsoc că această campanie a portalului Adevărul verde în față, poate unică în România, a fost blamată de la bun început, în special de cei care au simțit că pierd enorm de mult în urma dezvăluirilor apărute aici, în exclusivitate. Poate că ar trebui, în sfârșit, să explic tot acest demers care în niciun caz nu se va încheia cu cazul de față...În primul rând e vorba de repulsia pe care am resimțit-o dintotdeauna față de femeile de moravuri ușoare, care seamănă boli, decadență și divorțuri. În al doilea rând e vorba de a demonstra autorităților, cu exemple concrete, cât de nociv este flagelul prostituției, dar care s-ar putea constitui într-o mină de aur pentru bugetul statului dacă - lăsând la o parte ipocrizia și pudibonderia - aceasta ar fi legalizată! Astăzi am să prezint un caz șocant, aș spune chiar patologic, care ar trebui rezolvat nu doar de polițiști ci și de medici. Ana (am dat din nou peste un demon cu nume de sfânt!) are 20 ani și reprezintă speța care mi-a luat cel mai mult timp până să-i aflu toate dedesubturile. Singura posibilitate de contactare a respectivei fetițe e o adresă de e-mail (și implicit un ID de messenger) cu care a umplut rubricile de gen din presa sibiană. După vreo două săptămâni de pândă asiduă (folosind, evident, un pseudonim), am reușit să o găsesc on-line pe mess, însă s-a dovedit extrem de suspicioasă și de rezervată în a purta o conversație cu un necunoscut. Cu răbdare și parentă docilitate am reușit, după alte două săptămâni, să obțin numărul său de telefon. Iar apoi, încet-încet am aflat întreaga sa poveste...Ana, care spune că e studentă în Sibiu (se pare că toate tinerele care reușesc să ia oralul se cred studente!) a făcut o fixație pentru tatăl său, care a murit anul trecut, la vârsta de 45 ani, din cauza unui cancer esofagian (va fi fost și părintele ei tot vreun as la oral). Ana s-a simțit mereu atrasă profund de tatăl său, încât multă vreme a tot bătut-o gândul să-i propună un...incest! Timpul însă nu a mai avut răbdare cu niciunul, așa se face că soarta i-a despărțit definitiv. Ana a rămas însă cu dorința morbidă de a face sex (pentru 300 de lei pe oră) cu oricine seamănă, cât de cât cu răposatul tată și, bineînțeles are 45 ani. Evident că nu e nicio supărare dacă, eventual, acesta mai e și afacerist cu conturile pline de euro. Înainte de o potențială întâlnire, Ana mi-a solicitat o fotografie reală pentru a putea da verdictul dacă semăn sau nu cu tatăl său. M-am conformat, însă i-am trimis poza unui necunoscut găsit pe Internet, care bineînțeles că nu a corespuns. Pentru cei care vor să-și încerce norocul, iată numărul de telefon al Anei - 0744.81.62.96.

Un comentariu:

  1. Romania – stat mafiot cu institutii nefunctionale condus de crima organizata

    Principalele brate ale caracatitei mafiote din Romania sunt justitia si politia care sunt roase de cancerul coruptiei. Romania este raiul clanurilor de interlopi autohtoni protejati de justitie si de politie.Inhaitarea politiei din Romania cu clanurile mafiote, cu interlopii, protectia, favorizarea si acoperirea lor este o realitate, este un fenomen de masa, in toata tara, inclusiv in judetul Arges. Politisti, procurori, judecatori, sunt "cumparati" sistematic ca sa serveasca mafia.

    Masini ale proxenetilor din Arges care racoleaza fete pentru prostitutie si clienti pentru acestea, direct sau prin diversi intermediari, din baruri, restaurante, cofetarii, etc precum si prin intermediul telefonului (la fel, direct sau prin diversi combinatori): B-14-WXH – prostituata proxeneta cu onorabilitate aparenta, casatorita in prezent cu un politist si care a fost casatorita si cu Caroli Pici, zis Loti, membru in banda lui George Nan, un infractor de talie internationala implicat in trafic de fiinte umane, rapiri, camatarie si omoruri, furturi din apartamente, furturi din si de masini, care pe data de 20 iunie 2004 a rapit si sechestrat pe Anna Maria Valdata,sotia unui magnat italian pentru care a cerut o rascumparare de peste 1 milion de euro http://ziare.zaraf.ro/articol8544/RAPITORUL-MILIARDAREI-INFRACTOR-INTERNATIONAL.htm
    http://archivio.panorama.it/home/articolo/idA020001025842
    http://independent.co.uk/news/world/europe/nightmare-of-kidnapping-returns-to-italy-as-millionaires-wife-is-held-733071.html
    si B-34-TND - proxenet
    Despre puscariasul-proxenet Caroli Pici, zis Loti si politia mafiota din Curtea de Arges:
    http://ziarulprofit.ro/archives/6159
    http://ziarulprofit.ro/archives/10990

    RăspundețiȘtergere