miercuri, 3 august 2011

PENSIONARII, AMENINȚAȚI CĂ ÎȘI PIERD VENITURILE LUNARE DACĂ REFUZĂ SĂ CUMPERE O REVISTĂ!



Sute de pensionari din Mediaș sunt terorizați, de ceva timp, de către factorii poștali, care îi amenință într-un mod mai voalat că riscă să nu-și mai primească veniturile lunare dacă refuză să achiziționeze, contra sumei de 50 lei, o revistă care se autointitulează drept una dintre cele mai citite publicații din istoria presei și care a fost lansată în România, în primăvara anului 2004, la ea achiesând în 2008 și Andreea Marin. Câțiva dintre pensionarii medieșeni susțin chiar că au sesizat organele abilitate însă petițiile lor au râmas nesoluționate. Maria Stoica, domiciliată în cartierul Gura Câmpului, o pensionară în vârstă de 69 ani, cu un venit lunar de 670 lei, ne-a solicitat să facem lumină în acest caz sau cel puțin să aducem la cunoșința opiniei publice ceea ce, consideră femeia că reprezintă o megaescrocheria. "În urmă cu o lună, când poștașul mi-a adus pensia, mi-a înmânat și un plic autoadresat, sfătuindu-mă să completez chestionarul din interior și să-l expediez de urgență, în caz contrar luna următoare aș fi riscat să nu mai primesc pensia la domiciliu. M-am conformat, iar după vreo 10 zile am fost înștiințată că mi-a fost expediat un colet, pentru care trebuia să plătesc un ramburs de vreo 70 lei. Știind că nu am comandat nimic la București, am refuzat să ridic coletul, însă după câteva zile expeditorul m-a luat la rost, printr-o scrisoare, în legătură cu refuzul meu care, chipurile, m-a privat de obținerea unui premiu de 12.000 de euro. I-am cerut explicații factorului poștal care însă mi-a replicat că el s-a achitat doar de o sarcină de serviciu, căci foarte mulți angajați ai poștei încasează comisioane frumușele din toată această muncă de lămurire nu doar a pensionarilor, din raza lor de competență", a declarat Maria Stoica. Toți șefii oficiilor poștale din Mediaș, chestionați în legătură cu respectiva stare de lucruri au precizat că la mijloc e vorba doar de o neînțelegere, care se va lămuri foarte curând. Din păcate, revista în speţă nu are nicidecum o grafică deosebită ci reprezintă simple file scoase la imprimante cartuseria şi la imprimante cu ciss.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu