marți, 23 august 2011

"ADEVĂRUL VERDE ÎN FAȚĂ" A ÎMPLINIT 2 ANI DE VIAȚĂ (23 AUGUST 2009 - 23 AUGUST 2011)




În urmă cu exact doi ani am decis să caut o portiță prin care să prezint cititorilor și ceea ce pentru cotidianul Cancan, la care eram corespondent pentru județul Sibiu, nu reprezenta lovituri de presă. Așa s-a născut portalul Adevărul verde în față, care însă nu a rezistat decât vreo trei luni, pentru că șefii tabloidului amintit nu admiteau corespondenților să li se facă concurență prin intermediul altor produse de presă. Așa se face că portalul a intrat într-o comă indusă timp de opt luni. El a fost resuscitat în iulie 2010 atunci când am dat un veritabil tun, surprinzând cu ajutorul unei camere video momentul în care un cavaler medieval de la Gladius Dei din Sibiu a luat foc în timpul unei reprezentații. Periodic apoi, am căutat să aduc în prim-plan subiecte inedite care încet-încet au transformat Adevărul verde în față într-un veritabil brand. Cifrele statistice oferite de platforma blogspot indică o creștere fulminantă a audienței în ultimele luni, mai precis de când a fost demarată campania Politia târfelor. Deși sexualitatea rămâne un subiect tabu, el continuă să reprezinte cel mai căutat subiect de către cititori și nu am să abdic de la prezentarea unor cazuri incitante din acest domeniu oarecum imund al societății chiar dacă pseudo-pudibonzii s-au revoltat la apariția unor astfel de articole. Și în final un ultim argument în sprijinul demersului din ultimele luni - 80% dintre postările populare ale celor peste 500 de articolele scrise în portalului de față fac referire la nuditate sau la sex. În zilele premergătoare acestei aniversări m-am tot jucat cu fundalul portalului. În ziua în care am înlocuit antetul clasic (la care dealtfel voi reveni de mâine) cu un cuplu de îndrăgostiți numărul vizitatorilor unici s-a dublat!!! De menţionat că toate sugestiile şi felicitările mi-au fosr remise prin telefonul personal, pentru că dispune de aplicatii android precum şi de aplicatii mobile.

2 comentarii: