vineri, 8 iulie 2011

UNA DINTRE TÂRFELE DEMASCATE CONTRAATACĂ ȘI AMENINȚĂ CU REPRESALII




Campania declanșată de Adevărul verde în față, prin care ia atitudine față de unele tare ale societății, a condus la apariția primelor reacții. Ele nu au venit însă din partea autorităților care ar fi trebuit să se autosesizeze ci tot din partea prestatoarelor de amor tarifat. Astfel, după ce au împânzit ziarele sibiene și site-urile de profil cu anunțuri prin care își oferă nurii domnilor generoși, târfele se revoltă că au fost date în vileag, deconspirându-se activitatea acestora. Prima dintre ele, Anateo (foto de pe Hi5), mi-a trimis azi un mesaj de amenințare, prin care îmi transmite că pot avea probleme (facsimil). Eu speram că, dimpotrivă, voi fi felicitat, ba voi mai și primi un procent din veniturile sale ilegale, pentru publicitatea gratuită pe care i-am făcut-o. Lăsând gluma la o parte eu nu doar că insist ci chiar somez public instituțiile abilitate ale statului să-și facă datoria, cel puțin în cazuri cât se poate de evidente.

Un comentariu:

  1. o stiu p-asta ca o fugareau mereu politistii in parcarea de la real,cerea 50 de lei pt.un scurt si tot atat pt.un oral.daca si fufa asta,care nu stie nici macar sa vorbeasca bine a ajuns prostituata de lux,inseamna ca au disparut femeile sexy din sibiu!

    RăspundețiȘtergere