sâmbătă, 16 iulie 2011

POLIȚIA TÂRFELOR (4) - ÎȘI VINDE TRUPUL PENTRU A SCĂPA DE PSORIAZIS



Imediat după ce salonul de masaj erotic „Diavolo e Angelo” din strada Ioan Albabei, din Sibiu, disimulat în bordel, a fost închis în urma descinderii poliţiştilor, iar patronul arestat, fostele angajate s-au „orientat” rapid. Au dat cu subsemnatul la poliţie şi apoi au trecut pe la redacţiile diverselor publicaţii locale unde şi-au depus „CV-urile”. E vorba de anunţuri postate cel mai adesea la rubrica „Servicii”, acolo unde doritorii de amor tarifat sunt informaţi că „fetiţele” prestează cea mai veche meserie, pe cont propriu, pentru „domnii generoşi”. Aşa am găsit-o pe Andreea (în centrul imaginii), în vârstă de 24 ani, fostă angajată a stabilimentului cu pricina, care ne-a relatat cu lux de amănunte, calvarul pe care l-a trăit acolo timp de trei luni. Între doi clienţi, pe care îi aşteaptă acum în garsoniera de la mansarda unui bloc din strada Rahovei, modest mobilată, cu numai o canapea de culoare incertă, o masă cu două scaune, un dulăpior şi un cuier, pentru care plăteşte o chirie lunară de 200 euro, Andreea şi-a spus povestea vieţii sale. „Eu şi sora mea am rămas orfane de mici. Tatăl meu a decedat când aveam 14 ani, iar mama, patru ani mai târziu. Am absolvit studii medii de contabilitate şi pentru că nu am găsit nimic de lucru în branşă, timp de doi ani am activat ca maseuză la diverse saloane de masaj erotic. În noiembrie anul trecut am ajuns şi la acel stabiliment unde, la interviu, mi s-a promis un salariu mult mai bun decât ceea ce câştigasem până atunci. Aveam nevoie de bani mai mulţi pentru a-mi trata psoriazisul de care sufeream. Când am acceptat job-ul respectiv nu ştiam că de fapt voi fi sechestrată şi obligată să mă prostituez. Încă de la începutul activităţii, ni s-a cerut să facem sex cu clienţii pentru că, de fapt nimeni nu venea pentru masaj. Vreo câteva zile am reuşit să-i fentez pe clienţi, invocând probleme menstruale. Apoi, când am constatat că unii dintre clienţi erau bătrâni solizi şi libidinoşi, i-am spus patronului că îmi dau demisia. Mi-a spus că acest lucru nu mai este posibil şi a început să mă terorizeze, la fel ca şi pe celelalte angajate. Ne-a ameninţat că dacă plecăm ne împuşcă. Ne-a arătat arma şi permisul de port-armă şi ne-a prevenit că are şi un scenariu pregătit. Va susţine, dacă va fi nevoit să recurgă la un asemenea gest, că totul s-a petrecut accidental, în timp ce încerca să potolească un client care solicita mai mult decât un masaj erotic. Aşa, cu arma la tâmplă, am fost obligată să mă prostituez. Tocmai eu care refuzasem 300 de euro din partea unui client fidel pe care îl avusesem atunci când lucram ca maseuză. Patronul, nici măcar banii promişi drept comision pentru clienţii pe care îi aveam zilnic nu ni-i dădea. Erau doar sume infime plătite atunci când acesta era într-o dispoziţie mai bună. Toate angajatele au reuşit să scape de teroare doar atunci când patronul a fost arestat. Eu însă l-am iertat. N-am vrut să-l înfund, știind că are un copil mic şi i-ar fi greu să crească fără tată. Iar dacă iniţial, fără voia mea, am alunecat pe această pantă, am decis ca de acum înainte, să mă prostituez pe cont propriu. Ştiu că-mi asum un mare risc dar cine m-ar mai angaja când multă lume a aflat deja că am lucrat ca târfă într-un bordel. În plus am nevoie de bani pentru tratamentul psoriazisului, cu peștii Garra Rufa, pe care îl fac periodic la Brașov, fiecare ședință costându-mă 200 lei. Mă las definitiv de meserie dacă e dispus cineva să mă ajute financiar pentru a scăpa de cumplita afecțiune. pentru cei interesați în acest sens, numărul meu de telefon e 0754.61.33.13 ”, şi-a încheiat confesiunea, Andreea.

Un comentariu:

  1. ce minciuni mai baga si asta...tarfei ii place sa o ia pe bani..s fim serios..e o drogata

    RăspundețiȘtergere