sâmbătă, 2 iulie 2011

POLIȚIA TÂRFELOR (2) - DOAMNA CU CĂȚELUL...CARE ȘTERGE URMELE PROSTITUȚIEI




După 50 de ani de îndobitocire comunistă, perversitatea românilor iese cu fiecare zi la iveală. Dacă altădată nu-și permiteau să vorbească despre sex nici măcar în glumă, acum ei își etalează cu multă dezinvoltură calitățile trupești în anunțuri care mai de care mai deocheate. Deși nu părea la prima vedere, o maestră în arta sexului, o tânără în vârstă de 27 ani, originară din Blaj a depășit orice imaginație. Pe Ana Teo am abordat-o după ce a publicat mai multe anunțuri la rubrica matrimoniale a câtorva site-uri sibiene de profil. Am purtat o discuție lungă pe voice-call messenger, după care motivând o defecțiune a microfonului am încercat să continui scris dialogul (facsimil). A intervenit însă un client care a curmat...finalizarea! Totuși, am reușit să aflu că tânăra, care locuiește cu chirie pe strada Semaforului din Sibiu practică cea mai veche meserie din lume de 5 ani. Mai excat de când, susține aceasta, a fost victima unui viol din partea concubinei mamei sale. În tot aceși ani s-a specializat continuu astfel că astăzi contra sumei de 150 lei pe oră oferă tot tacâmul, ba și încă ceva pe deasupra, respectiv Uro și Deepthroat (mărturisesc că nu am avut idee ce înseamnă asta până nu am consultat...Wikipedia). Iar ultima sa găselniță în materie de amor tarifat o reprezintă cooptarea în munca sa a unei cățelușe albe care are rolul de a șterge urmele prostituției, mai exact de a linge sperma clienților de pe sânii și fața stăpânei sale.

Un comentariu: