marți, 5 iulie 2011

DEŞI DERANJEZ, NU POT FI ELIMINAT PENTRU CĂ SUNT “MEDIAŞ TOP BLOGGERS”


În ultima vreme am primit pe adresa de e-mail tot felul de mesaje de ameninţare cu “virusarea”, “stergerea” sau “semnalarea ca spam a blogului Adevărul verde în faţă” (pe care le păstrez dar nu le-am publicat din cauza limbajului suburban folosit de curajoşii…anonimi). Le înţeleg acestora indignarea sau supărarea (legată de campaniile declanşate în ultimele săptămâni) precum şi invidia (datorată audienţei care a crescut în progresie geometrică) însă îi anunţ, cu părere de rău, că nu mă pot elimina. Dacă ei au dreptul de a face cum vor muşchii lor, atunci am şi eu datoria de a-mi lua măsuri de siguranţă. Prima dintre ele a fost aceea de salvare a arhivei din ultimele săptămâni, care se pare că a deranjat cel mai mult. Toate aceste articole vor fi transferate fie pe cealaltă platformă de blog, Caleidoscop putând deveni chiar de mâine “ADEVĂRUL VERDE ÎN FAŢĂ”. Fie pur şi simplu portalul în speţă va fi transformat in site, pentru că tocmai am devenit...latifundiar (mi-am achiziţionat, adică, domeniu!). Brandul “ADEVĂRUL VERDE ÎN FAŢĂ” nu va dispărea (mai exista in plus si Facebook-ul!), aşa cum nu va dispărea nici emblema. Căci alegerea acesteia din urmă nu a fost deloc întâmplătoare. În subconştientul oamenilor există de multă vreme părerea că într-o lume dominată de corupţie şi decadenţă, adevărul nu este altceva decât un...mic copil, existând temerea (falsă!) că el nu va răzbate vreodată, nici măcar târâş. Dar pentru că m-am luat cu vorba am uitat adevăratul motiv al acestui post. El este legat de iniţiativa unuia dintre cei mai vechi bloggeri medieşeni, Feri Teglas, de demarare a campaniei Mediaş Top Bloggers la care am decis să nu lipsesc. Mai ales că, potrivit datelor de audienţă pe secţiunea “Mass-media” sunt cel mai bine reprezentat din Mediaş (exceptând doar postul de televiziune NOVA), după cum şi cel puţin jumătate dintre site-urile şi blogurile de profil din Sibiu sunt cu mult în spatele portalului pe cale de dispariţie – aşa cum spun şi mai ales vor unii – “ADEVĂRUL VERDE ÎN FAŢĂ”. E ştiut însă faptul că...nu mor caii când vor câinii deci, în consecinţă, mâine vă propun un alt caz din “serialul” POLIŢIA TÂRFELOR (3): CEA MAI ANOREXICĂ ROMÂNCĂ SE PROSTITUEAZĂ DOAR ÎNTRE ORELE 9-17!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu