miercuri, 9 martie 2011

CEL MAI “TARE” SALON DE MASAJ EROTIC DIN SIBIU NU EXISTĂ DECÎT VIRTUAL



În ultima vreme mi s-a pus “pata” pe saloanele de masaj erotic din judeţul Sibiu, chiar dacă nu am călcat - nici măcar din curiozitate – pragul unui astfel de stabiliment. Sincer mă oripilează numai gândul că acolo voi fi atins de o femeie care, cu trupul său le freacă pe cele ale sutelor sau chiar miilor de bărbaţi. Recunosc însă că am “infiltrat” în aproape toate locaţiile respective amici cărora le-am “sponsorizat” şedinţele de masaj erotic, doar în scopul de a obţine informaţii din interiorul “sistemului”. Pentru că într-adevăr stabilimentele cu pricina reprezintă veritabile sisteme, angrenaje bine pus la punct, în scopul estorcării. E arhicunoscut faptul că angajatele fie sunt exploatate de patroni şi transformate în sclave sexuale, fie acestea se prostituează de bună voie, fără acordul “stăpânirii”. Indiferent din ce categorie fac parte, maseuzele sunt demne de dispreţ. Deşi poate că ar fi timpul să-mi reconsider pozitia căci altfel ar însemna s-o bârfesc pe…soţia prietenului meu. Dar mai bine să vă spun pe scurt cum stau lucrurile. În vara anului trecut l-am “înarmat” pe Liviu (un vechi prieten sibian) cu un reportofon şi cu 100 de lei (contravaloarea şedinţei de masaj erotic la salonul din strada Ştefan Luchian) şi am aşteptat să aflu povestea celei care l-a “tratat” pentru a o publica in "Cancan". Şi am aflat-o chiar din gura Cristinei, maseuza care îi căzuse cu tronc lui Liviu. Nu vreau să spun mai multe (cei doi se vor căsători în luna iulie!) decât că fata, originară din Suceava, a fost o sportivă de mare succes, medaliată şi apreciată nu doar pe plan naţional. Iar pentru că azi mi-am propus să “pun cruce” (cel puţin pentru moment) acestui subiect legat de saloanele de masaj sibiene, nu vreau să închei fără a le da celor interesaţi vestea că mult trâmbiţatul “salon de masaj de cinci stele” din Sibiu nu există în realitate. De data aceasta n-a mai fost nevoie să “infiltrez” pe nimeni pentru a afla adevărul despre stabilimentul din strada Bucegi nr. 23 A1. Plină de solicitudine, o voce “blondă” a recunoscut la telefon că “pachetul Master” (cu trei ore de masaj erotic pentru un tarif de 400 lei, la care se adaugă bonus o şampanie) nu există în obscura locaţie sibiană. De fapt în afara unei masturbări în schimbul a 150 lei nimic nu există decât virtual. Inclusiv cele zece fete “fierbinţi” care nu prestează la Sibiu ci Bucureşti. Totul nu e decât o publicitate mincinoasă, site-ul cu pricina fiind “importat” în totalitate din Capitală (foto). Poate că e cazul să se sesizeze Protecţia Consumatorului sau măcar...concurenţa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu