luni, 6 decembrie 2010

VREA CA BASCHETUL SA SE JOACE LA PATRU COSURI



Cunoscut lumii întregi după ce în urmă cu câţiva ani a intrat în “Cartea Recordurilor” graţie tablourilor sale realizate din pânză de păianjen, Emil Mureşan, artistul plastic amator din Mediaş vrea să o “comită” din nou acum, când tocmai a împlinit 80 de ani. Acesta ne-a declarat că “deşi am o vârstă respectabilă, mi-am zis că e momentul să mai fac, totuşi, ceva, pentru concetăţenii mei. Aşa că am realizat mai multe machete, în fapt proiecte inedite pentru care sper să obţin finanţare europeană. Pe acestea nu vreau să le deconspir încă. Tot ce vreau să spun e faptul că zilele următoare voi înregistra la OSIM un nou joc a cărui paternitate mi-o asum în totalitate. Este un fel de joc de baschet cu patru coşuri care poate fi jucat între componenţii a două echipe. Deopotrivă poate fi un joc de masă dar şi unul de divertisment, în aer liber. Adică poate fi practicat în parc, prin amenajarea unei suprafeţe de teren de 150 m.p. M-am gândit să-i spun gol-metru pentru că, în principal va consta din aruncarea mingii la unul dintre cele patru coşuri, de la distanţe variind între 3 şi 15 m. Regulile ca şi numărul componenţilor celor două echipe vor putea fi stabilite ulterior. Investiţia nu este deloc una costisitoare însă efectul va fi cu siguranţă uriaş”, conchide Mureşan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu