luni, 27 decembrie 2010

CREDITORUL FRATELUI ELENEI CARSTEA NU ISI VA MAI VEDEA BANII IMPRUMUTATI IN 2006




În urmă cu patru ani, Profira Cârstea şi fiul acesteia Nicolae-Cristinel Cârstea, mama şi respectiv fratele divei Elena Cârstea au împrumutat de la un localnic, Vasile Haţegan (foto 2) suma de 25.500 de euro, pentru realizarea unei tranzacţii. Pentru că nu au putut sau nu au vrut să-şi plătească datoria, imobilul din Mediaş, situat pe strada Episcop Ioan Suciu nr. 15 (foto 1) la care co-proprietară este Elena Cârstea a fost scos la licitaţie. Creditorul, angajat la SNT “Transgaz” SA Mediaş ne-a declarat că “am fost coleg de serviciu cu fratele cântăreţei, care abia mult mai târziu am aflat că, în urmă cu câţiva ani făcuse puşcărie pentru înşelăciune. Eu însă am crezut tot timpul că familia artistei este una de bună credinţă. Aşa că atunci când Nick mi-a solicitat un împrumut pentru a scoate de sub ipotecă o vilă deţinută de acesta şi soţia lui în comuna Bistriţa Bârgăului, în scopul valorificării, nu am ezitat să-i sar imediat în ajutor. Am greşit că nu am verificat cele spuse de acesta. Imobilul din comuna bistriţeană era de multă vreme în stadiul de executare silită, în favoarea unei bănci. Mama şi fratele artistei m-au asigurat că-mi vor returna banii, pentru că dispun de terenuri la malul mării, de care ar fi fost interesat Gigi Becali. Chiar au acceptat să autentifice la notariat contractul de împrumut, punând drept gaj locuinţa cu cinci camere şi anexe din strada Episcop Ioan Suciu nr. 15. Pentru că nici după doi ani nu reuşisem să-mi recuperez banii, în august 2008 m-am adresat unui executor judecătoresc. Lucrurile au luat însă o turnură neaşteptată. Sora vitregă a cântăreţei, Valeria Ofelia Nica, avocat în oraşul Agnita, care şi-a reprezentat familia în procesul declanşat, s-a folosit de tot felul de chichiţe avocăţeşti, în încercarea de a întârzia sau chiar de a exonera de la plată pe debitori. Într-un final, imobilul cu pricina a fost scos la licitaţie, însă nu s-a prezentat niciun ofertant, cu toate că valoarea acestuia a fost diminuată de la 100.000 de euro iniţial, la numai 57.562,60 de euro. Profira s-a mutat la fiica sa din Agnita, iar în imobilul din Mediaş locuieşte acum doar fiul acesteia, Nicolae-Cristinel. El stă baricadat în casă, tocmai pentru a nu putea fi evacuat. Eu am rămas cu paguba, adică 25.500 de euro la care se adaugă încă 8.600 lei cheltuieli de judecată. Chiar dacă licitaţia va continua în fiecare lună, e cert că, în momentul de faţă nimeni nu cumpără case şi, cu atât mai puţin aflate în litigiu”, ne-a mai spus Vasile Haţegan. Vecinii debitorului spun că “într-adevăr, individul stă închis în casă, împreună cu cei patru copiii ai săi, proveniti din diverse căsătorii. Ultima sa soţie a plecat de mai mult timp la muncă, în Germania, iar el taie frunze la câini. Am aflat că le-au fost sistate până şi utilităţile, pentru neplată”. Haţegan susţine, de asemenea că “individul nu are niciun fel de scrupule, e capabil de orice. El a mai avut probleme cu jusţiţia şi nu o singură dată. E un tip periculos şi chiar regret că, în urmă cu patru ani, i-am botezat împreună cu încă un coleg de serviciu, cel de-al treilea copil al său, un băieţel pe care nici acum nu ştiu cum îl cheamă. Omul ăsta m-a adus într-o stare vecină cu depresia, am ajuns până acolo încât am distrus orice amintire, chiar legată de acel eveniment din 2006”. Tot ce a dorit să transmită Nicolae-Cristinel Cârstea (foto 3) binefăcătorului său a fost faptul că “Vasile Haţegan nu are să mai vadă de la mine niciun ban, iar tot ce i se întâmplă individului e pentru că mi-a sedus soţia, de care apoi am fost nevoit să divorţez”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu