luni, 1 noiembrie 2010

DOVLECI DE CARTEA RECORDURILOR OBTINUTI DE O PENSIONARA DIN MEDIAS



O fostă asistentă medicală, în vârstă de 73 ani şi-a descoperit de câţiva ani o adevărată vocaţie în a cultiva minuscula grădină din curtea casei sale cu legume uriaşe. Letiţia Herţioagă susţine că “în urmă cu vreo cinci-şase ani ani am primit de la fiica mea, cercetătoare în domeniul agricol, acum stabilită în Franţa, mai multe seminţe de dovleac. Ea mi-a mărturisit că voi avea o surpriză foarte plăcută atunci când voi culege dovleceii. Tot ce trebuia să fac era să îngrijesc planta, prin udare doar cu apă de ploaie. Aşa am ajuns, de atunci, să obţin doar dovleci de peste doi metri lungime şi cu o greutate de câteva kilograme, exemplare demne de Cartea Recordurilor”, ne-a declarat în exclusivitate, bătrânica. Medieşeanca mai spune că “îmi doresc ca, pe viitor, să mai obţin în grădina mea tomate şi vinete uriaşe. Semnalale de anul trecut, ca şi din acest an sunt încurajatoare”, susţine aceasta. Şi totuşi, Letiţia Herţioagă este extrem de afectată de faptul că nu este luată în seamă de autorităţi. “Aş dori şi eu să fiu invitată şi să particip, o dată pe an, la Ziua Recoltei, cu legumele mele uriaşe, în piaţă. Ba chiar să fiu felicitată şi recompensată pentru ceea ce am în grădină”. Femeia mărturiseşte că este mult prea în vârstă şi bolnavă pentru a-şi vinde dovlecii de Cartea Recordurilor în Piaţa Agroalimentară, aşa că preferă să-i consume variat preparaţi, împreună cu vecinii, întreaga vară şi toamnă. Septuagenara ne-a asigurat că dintr-un astfel de exemplar o familie formată din trei-patru membri mănâncă aproape o lună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu