miercuri, 10 noiembrie 2010

CE AS MAI FUGI SA PRIND UN FUJITSU!



Nu o dată m-a bătut gândul să fug cât văd cu ochii pentru a scăpa de toate responsabilităţile, însă am realizat repede că aş fi fugit degeaba. Şi totuşi, la Mediaş există posibilitatea ca, măcar o dată pe an, să fugi cu folos (sau mai bine zis cu…foloase). E vorba de Maratonul Internaţional “Transilvania” organizat de vreo opt ani, în fiecare primăvară, şi unde premiul cel mare care se oferă este un laptop…Fujitsu. Portabilul la care râvnesc de atâta vreme (dar pentru care nu m-am încumetat să alerg 42,195 km) l-am regăsit în magazinul on-line (http://www.oktal.ro/) atunci când – în cadrul probei cu numărul 27 a concursului “SuperBlog 2010”- am fost “invitat” să-i trec pragul. Cel mai tare îmi face cu ochiul modelul LIFEBOOK A530 la preţul de 2.875, 78 lei, dar din păcate ăsta nu e în promoţie(http://www.oktal.ro/promotie/laptop/). Aşa că aş alege ceva similar ca preţ şi performanţe, iar un ASUS K70IJ-TY049L, la preţul de 2.599 lei, cred că ar fi cel mai potrivit pentru munca mea de ziarist. E adevărat că nu-mi pot lua gândul de la Fujitsu, care are cam toate funcţiile pe care mi le doresc la un laptop, dar la ASUS mă satisface display-ul mare de 17. 3 inch, hardul de 500 GB şi memoria cache de 2 MB precum şi faptul că dispune de un webcam de 1,3 Megapixeli care asigură imagini de o calitate superioară. Faptul că are sistem de operare prestabilit Linux nu e tocmai de apreciat, dar respectivul neajuns poate fi uşor de „corectat”. Cu un astfel de portabil mă pot descurca onorabil în munca de redactare şi de editare a textelor şi a imaginilor remise redacţiilor. Ştiu de asemenea că-mi va permite să instalez foarte multe programe şi să le rulez simultan. Un alt avantaj îl reprezintă posibilitatea achiziţionării cu plata produsului în 60 de rate lunare. De asemenea dacă m-am înşelat în alegerea acestuia, am la dispoziţie 30 de zile pentru a-i „aprecia” calităţile, perioadă în care îl pot returna fără niciun fel de obligaţii. Iar asta fără a mai pune la socoteală faptul că livrarea produsului este gratuită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu