sâmbătă, 23 octombrie 2010

UN MEDIESEAN SUSTINE CA STIE UNDE SE ASCUNDE OSAMA BIN LADEN



Halucinaţii mistice, şarlatanie, schizofrenie sau pur şi simplu o minune divină? Care să fie, oare, adevărul despre bărbatul de 35 ani din Mediaş ce se crede “îngerul alb al lui Dumnezeu pe pământ şi deţinătorul adevărului absolut”. Până în urmă cu cinci-şase ani nimic nu părea a-l include pe Mihai Cindrea, care locuieşte într-o vilă din buricul târgului, într-o categorie atât de privilegiată. Era – şi încă mai este - un ateu convins care nu doar că nu mai intrase “de la botez” în biserică, ba îşi mai făcuse şi obiceiul de a “vinde din asemenea lăcaşuri”, după cum singur recunoaşte. “Acum şase ani – ne mărturiseşte Mihai – am avut o viziune stranie. În timp ce aţipisem într-o după amiază, pe când mă aflam la Braşov, mi-a apărut în vis Dumnezeu, înveşmântat în alb. Mi-a pus mâna pe cap şi mi-a transmis că, de acum înainte, menirea mea pe pământ este, în primul rând, aceea de a propovădui toleranţa între popoare. Sufletul meu urma să fie împărţit în trei părţi egale între România, Israel şi SUA. Atunci, parcă mi-a fost spălat creierul, pentru că acum nu mai pot asimila, nu mai pot stoca decât informaţiile reale, folositoare şi nicidecum pe cele false cuprinse în cărţi, ziare şi reviste. Eu sunt doar mântuitorul poporului evreiesc, fără de care lumea ar fi fost cu cel puţin un secol în urmă, iar pentru restul lumii sunt doar un sol de pace. Datorită mie, pacea globală se va instaura în cel mult 50 de ani, până atunci urmând să rezolv toate problemele omenirii pentru care am soluţii punctuale. Comunic în orice moment cu Dumnezeu care m-a înzestrat cu o putere incredibilă ce mă face insensibil în faţa oricărui pericol de moarte. Periodic îmi sunt transmise informaţii de un interes vital pentru omenire. Bunăoară, mi s-a arătat exact locul unde se ascunde în momentul de faţă Osama bin Laden, liderul celei mai temute organizaţii teroriste din lume, Al-Qaida, precum şi faptul că acesta va fi prins până în luna martie a anului viitor. Am transmis aceste informaţii inclusiv actualului şef de la casa Albă, Barack Obama. Cu banii obţinuţi din recompensa pusă pe capul celui considerat responsabil de atentatele din 11 septembrie 2001 de la New York, voi crea comunitatea btolerant, pentru care există deja construit un site (www.btolerant.ro).Când numărul membrilor acestuia va ajunge la 10.000 voi pune în aplicare o schemă menită să producă proiecte viabile în toate domeniile de activitate. Mă bazez în acest sens pe o serie de oameni de afaceri, multimilionari de origine israeliană din SUA. Cu ajutorul acestora, prin aşa numita revoluţie a bogaţilor, vom sprijini inclusiv partidele politice puternice care vor avea misiunea de a promova în Parlament legi inexistente acum, dar totuşi atât de importante pentru bunăstarea românilor”, a încheiat acest veritabil Mesia apărut parcă din…spuma mării. El mai spune că, în curând, va cina alături de Iisus Hristos, în calitate de al 13-lea apostol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu