luni, 4 octombrie 2010

EL ESTE PRIMUL ROMAN FARA ORGANE GENITALE



Sorina Florina Raţiu este femeia care în urmă cu 35 de ani s-a născut bărbat. Deşi au trecut mai mult de 15 ani de la operaţia de schimbare de sex, despre Sorina e prea mult să spui că e femeie. E doar un „hibrid” uman al cărui corp, mutilat în mod deliberat, a devenit pentru aceasta cea mai mare povară. Victimă a propriei nesăbuinţe dar şi a unei societăţi nepregătite să accepte astfel de „derapaje”, Sorina Florina Raţiu îşi trăieşte în linişte drama, respinsă fiind de medici dar şi de ceilalţi semeni. În prezent, puţini mai sunt cei dispuşi să o asculte şi, mai puţini, cei care să o ajute. Sorina are domiciliul în comuna sibiană Jina, dar nu a mai trecut pe acolo de ani de zile. Este un „personaj” itinerant, bătând ţara în lung şi în lat, pentru a face rost de bani. Speră să adune cei 10.000 de euro, sumă care spune că este suficientă pentru a merge în Austria unde să fie operată spre a redeveni bărbat. Deocamdată, susţine că prioritară este operaţia de refacere a buzei inferioare, din cauza căreia nu mai poate închide gura. A efectuat deja o primă intervenţie chirurgicală la Iaşi, însă, neavând asigurare, medicii i-au cerut 1.200 lei pentru o altă operaţie plastică. Sorina Florina Raţiu spune că este dispusă să facă orice pentru a obţine toţi aceşti bani, în condiţiile în care are o pensie de handicap, gradul 2, de numai 240 lei. „În urmă cu mai mulţi ani, m-am dezbrăcat şi am fost fotografiată goală în sediul redacţiei unui ziar din Cluj. Aşa am obţinut banii necesari pentru efectuarea, acolo, a două intervenţii chirurgicale. Din păcate oamenii au ştiut să exploateze la maxim cazul pe care îl reprezint, după care m-au abandonat. Oricând sunt dispusă să fac acelaşi lucru, însă se pare că acum, nimeni, nu vrea să-mi mai dea bani pentru asta”, ne-a declarat în exclusivitate primul transsexual din România. Sorina a vorbit cu detaşare şi despre viaţa sa intimă. Deşi recunoaşte că a fost sodomizată în copilărie, susţine că nu a acceptat niciodată, în mod voluntar, relaţiile homosexuale. „Când eram băiat îmi plăceau fetele şi chiar am avut vreo-două trei experienţe sexuale. Când însă am devenit femeie am fost atrasă de barbaţi. Câteva luni am avut şi un iubit care însă m-a părăsit, din cauză că, simţind dureri groaznice, nu puteam face dragoste. Şi acum, de multe ori, simt nevoia să fac sex, dar nu prea mai am cum. Nu mai am testicule şi penis, care mi-au fost extirpate, dar nici vagin care mi-a fost reconstruit dintr-o bucată de intestin. În timp, acesta mi-a ieşit, efectiv, în afară”, ne-a mai mărturisit Sorina Florina Raţiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu