sâmbătă, 9 octombrie 2010

AM RAMAS SINGURUL MEDIESEAN IN CURSA PENTRU UN SUPER LAPTOP ASUS NX90



http://ro.asus.com/product.aspx?P_ID=K4CilKIeY6JXcUHs
A fost necesar să treacă patru etape din concursul “SuperBlog 2010” pentru a realiza că am rămas singurul medieşean în cursă pentru unul dintre cele 50 de premii oferite de sponsori. Celălalt concitadin, Daninho, mi-a urat succes şi mi-a spus că a renunţat din cauză că, luat cu alte treburi, ar fi ajuns să facă aici doar lucruri superficiale. Iată aşadar că am scăpat de un competitor valoros, sporindu-mi şansele de a pune mâna – aşa cum îmi doresc de multă vreme - pe un super laptop abia lansat în România. Este vorba de modelul ASUS NX90, un notebook multimedia echipat cu ultimele procesoare Intel® Core™ şi conectivitate ultra rapidă USB 3.0. NX90 folosește tehnologia exclusivă ASUS SonicMaster, o suită de inovații hardware și software dezvoltate în colaborare cu Bang & Olufsen ICEpower®. Echipat cu cel mai bun codec și cu amplificatorul de cea mai mare putere disponibilă, precum și cu cele mai mari camere de rezonanță, de zece ori mai mari decât la un notebook obișnuit, NX90 oferă fără efort o gamă mai largă de sunet, un volum mai puternic și un bass mai profund, aducând muzica la viață într-un mod unic. Am văzut prezentarea produsului într-un filmuleţ pe youtube, am luat cunoştinţă de performanţele acestuia şi pot spune că m-am “îndrăgostit” imediat de el. Cu toate că este o bijuterie, pentru mine acest notebook ar reprezenta o veritabilă comoară. Ca jurnalist mi-ar fi mai mult decât util produsul, având în vedere viteza de procesare şi cea de transfer a datelor. Cu el aş avea certitudinea că pot fi mereu primul în ceea ce priveşte trimiterea în timp real a corespondenţelor de presă. Mai trebuie spus că notebook-ul ASUS NX90 a fost proiectat în colaborare cu designer-ul șef David Lewis, proprietarul studioului de design David Lewis Designers renumit în întreaga lume drept forța principală din spatele aspectului produselor Bang & Olufsen. Lewis este câștigătorul a numeroase premii de desing internaționale și deținător a titlului de Royal Designer for Industry în Londra în 1995.

Un comentariu: