duminică, 19 septembrie 2010

LA MEDIAS BLOG AWARDS, IN CEASUL AL DOISPREZECELEA

http://www.dianthus-medias.ro/
Sincer, n-am avut niciodată încredere în obiectivitatea unor manifestări gen “Festivalul de la Mamaia” ori “Eurovision”, unde câştigătorii sunt dinainte stabiliţi, deci nici chiar în cea de faţă. Pentru spiritul de competiţie însă, am acceptat, în ceasul al doisprezecelea, să particip şi eu la cea de-a doua ediţie a “Mediaş Blog Awards”. Nu aştept să fiu desemnat câştigător, pentru că nu mi-am creat un blog spre a fi recompensat cu premii, mai mult sau mai puţin semnificative, ci doar pentru a-mi informa concitadinii (dar nu numai) în mod cât mai corect posibil. Nu afirm nicidecum că sunt deţinătorul adevărului suprem însă niciodată nu mi-a fost teamă să spun tuturor…adevărul verde în faţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu