joi, 12 august 2010

FRATELE ELENEI CARSTEA FACE AFACERI CU MASINI RADIATE



“Povestea” lui Nicolae-Cristinel Cârstea, fratele din Mediaş al artistei Elena Cârstea, cel care în urmă cu patru ani a împrumutat de la un fost coleg de serviciu, Vasile Haţegan, peste 25.000 de euro, bani pe care a “uitat” să-i mai returneze, revine în actualitate cu amănunte inedite. Profitând de îngăduinţa creditorului, care a acceptat să-l mai păsuiască pe fratele cântăreţei –deşi avea titlu executoriu pentru locuinţa deţinută în coproprietate de Elena Cârstea şi mama acesteia Profira, în strada Episcop Ioan Suciu nr. 15 – până după sărbătorile pascale, acesta şi-a luat familia (soţia şi cei patru copii) şi s-a făcut nevăzut. În fapt doar şi-a “ascuns” familia de teama creditorilor, pentru că Nicolae Cristinel Cârstea continuă să locuiască în imobilul cu pricina, compus din cinci camere şi să facă afaceri. Susţine acesta, doar pentru a-şi achita datoria faţă de Vasile Haţegan şi a nu risca să fie azvârlit în stradă. “Am stăruit în executarea silită a debitorului, procedură care va fi reluată de îndată ce va reveni din concediu executorul judecătoresc, adică în 15 august. Presimt însă că nu-mi voi mai recupera niciodată banii, din moment ce Nicolae Cristinel Cârstea nu deţine nicio cotă parte din imobilul ipotecat. El aparţine doar Elenei şi Profirei Cârstea, iar pe acestea nu le-am mai văzut decât la televizor. Unii vecinii spun că toţi cei ai casei au vândut întreg mobilierul şi şi-au luat tălpăşiţa. Alţii că, dimpotrivă, Nicolae-Crostinel Cârstea stă bine-mersi în locuinţă şi derulează afaceri dubioase. O aştept pe Elena Cârstea să vină în România, să-şi vândă partea şi să-mi dea banii. S-au măcar pe mama acesteia, Profira, despre care ştiu că locuieşte la cealaltă fiică, avocat în Agnita”, ne-a declarat în exclusivitate Vasile Haţegan. Am reuşit să aflam ce anume afaceri “învârteşte” Nicolae-Cristinel Cârstea, aflat în stadiu de condamnat cu suspendare pentru infracţiuni la legea contabilităţii. Acesta vinde, împreună cu un vecin, Ioan Zsold, autoturisme radiate în Franţa. Aflat la muncă, în patria lui Moliere, ca mecanic la un autoservice, Ioan Zsold a recunoscut acest lucru: “Într-adevăr, Nicolae-Cristinel Cârstea s-a oferit să vândă autoturismele mai vechi de nouă ani pe care le trimit în România. În prezent am un Mercedes Benz pe benzină, din 1988, radiat de trei ani din circulaţie în Franţa, şi pe care intenţionez să obţin 600 de euro. El mi-a spus că-l vinde cu 800 de euro şi păstrează diferenţa, pentru că are datorii mari. Nu prea am încredere în el, pentru că nu are cele mai bune referinţe, dar deocamdată nu am altă soluţie”, ne-a mărturisit în exclusivitate Zsold. Întrebarea e dacă afaceristul de circumstanţă a efectuat în prealabil studii de piata sau dacă a apelat la vreo firma studii vanzari.

Un comentariu: